کد خبر : 2058817 | 10 مرداد 1403 ساعت 14:09 | 20.2K بازدید | 70 دیدگاه

رشفورد:

می‌خواهم با یونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم

مارکوس رشفورد می‌گوید رؤیایش قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد است.

می‌خواهم با یونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد در چند سال اخیر همیشه یکی از بازیکنان خوب و تصمیم برانگیز منچستر یونایتد بوده اما فصل گذشته با افتی فاحش روبرو شد و جنجال‌های به وجود آمده پیرامون حرکات او در درون بیرون زمین باعث شد که انتقادهای بسیاری از این بازیکن مطرح شود.

این وضعیت حتی تا جایی ادامه پیدا کرد که صحبت‌هایی درباره احتمال جدایی او از جمع شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد و شایعاتی درباره علاقه پاری سن ژرمن به جذب او به گوش می‌رسید اما او در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.

این ستاره انگلیسی در فاصله کوتاهی که تا شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باقی مانده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که هرچه سن آدم بالاتر برود، رؤیاهایش هم هم‌زمان با خودش تغییر می‌کند و بزرگ می‌شود.

بنابراین رؤیای شما در ابتدا این است که بتوانید پیراهن منچستر یونایتد را به تن کنید و برای این باشگاه به میدان بروید. اما همان‌طور که می‌دانید، من هنوز رؤیای قهرمانی در جام‌های بزرگ را در سر دارم و می‌خواهم با یونایتد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. امیدوارم که بتوانیم این کار را در کنار هم انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها