کد خبر : 2058815 | 10 مرداد 1403 ساعت 14:05 | 23.7K بازدید | 5 دیدگاه

قبل از تست پزشکی: انتقال ستاره سابق رئال منتفی شد!

انتقال کیلور ناواس به باشگاه مونزا با وجود توافق انجام شده در لحظات آخر منتفی شد.

قبل از تست پزشکی: انتقال ستاره سابق رئال منتفی شد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ناواس با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد این فرصت را داشت که به هر باشگاهی که دوست دارد ملحق شود و رسانه‌های ایتالیایی در چند روز گذشته از نهایی شدن توافق او با باشگاه مونزا خبر داده بودند.

در حالی که اسکای اسپورت ایتالیا روز گذشته مدعی شده بود که این بازیکن ۳۷ ساله آماده است تا به ایتالیا پرواز کند که آزمایشات پزشکی را در اواخر همین هفته انجام دهد و قراردادش را به صورت رسمی با باشگاه مونزا به امضا برساند، حالا اخباری درباره بر هم خوردن این توافق در لحظات آخر به گوش می‌رسد.

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، خبر داده است که مذاکرات در آخرین مراحل بود و انتظار می‌رفت که توافق نهایی هم صورت بگیرد و با وجود این که آزمایشات پزشکی هم به تاخیر انداخته شد اما در نهایت دو طرف توانستند روی خواسته‌های یکدیگر به توافق برسند و این انتقال منتفی شد.

مونزا حالا به دنبال این خواهد بود که برای به خدمت گرفتن روی پاتریسیو از رم تلاش کند و باید دید که تصمیم ناواس برای انتخاب باشگاه بعدی‌اش در فوتبال اروپا چه خواهد بود. این بازیکن پیش از این و با انجام ۱۱۴ بازی برای تیم ملی کاستاریکا از فوتبال ملی هم خداحافظی کرده بود.

دیدگاه‌ها