کد خبر : 2058811 | 10 مرداد 1403 ساعت 13:51 | 29.4K بازدید | 13 دیدگاه

نسخه طلایی فوق‌ستاره برای طلای المپیک

ستاره کوبایی‌ الاصل تیم ملی لهستان تاثیر خود را به‌خوبی نشان داد.

نسخه طلایی فوق‌ستاره برای طلای المپیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان در ادامه مسابقات والیبال المپیک پاریس توانست با نتیجه سه بر دو برزیل را شکست دهد و تا قبل از بازی سوم خود مقابل ایتالیا خیالش از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی راحت شود.

در دیدار این تیم برابر برزیل، ویلفردو لئون، دریافت‌کننده قدرتی لهستانی‌ها، درخشش خوبی داشت. لئون ۳۱ ساله که دومین المپیک خود را با لهستان پشت سر می‌گذارد، توانست در دیدار برابر برزیل ۲۶ امتیاز کسب کند و بار‌ها با سرویس‌های بالای ۱۳۰ کیلومتری خود، دریافت‌کننده‌های برزیل را با مشکل روبه‌رو کند.

2061046

ویلفردو لئون که در حال حاضر در آماده‌ترین نسخه خود در سه سال اخیر است، به امید اول این روزهای مردم لهستان برای کسب مدال طلا پس از ۴۸ سال تبدیل شده است. اگر او همین عملکرد را مقابل برزیل در بازی‌های آینده نیز تکرار کند، قطعاً می‌تواند تیمش را تا فینال المپیک ببرد.

لهستانی‌ها چندین دوره در المپیک‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شده‌اند که ویلفردو لئون نیز یک‌بار آن را تجربه کرده است. باید دید لهستانی‌ها در حضور دوم ویلفردو لئون با این تیم در المپیک، می‌توانند طلسم یک‌چهارم نهایی را برای این کشور بشکنند یا خیر.

دیدگاه‌ها