کد خبر : 2058804 | 10 مرداد 1403 ساعت 13:34 | 15.7K بازدید | 27 دیدگاه

اعتراف ستاره جدید چلسی: به عشق پتر چک آمدم

فیلیپ یورگنسن می‌گوید از کودکی علاقه زیادی به پتر چک داشته و حضور در چلسی رؤیایش بوده است.

اعتراف ستاره جدید چلسی: به عشق پتر چک آمدم

به گزارش "ورزش سه"، مدیران چلسی به دنبال جذب یک دروازه‌بان مطمئن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بودند و گزینه‌های مختلفی را در نظر داشتند اما در نهایت برای به خدمت گرفتن یورگنسن با باشگاه ویارئال به توافق رسیدند و این بازیکن با امضای قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو راهی استمفوردبریج شد.

او حالا آماده است تا به تور پیش فصل چلسی که در حال حاضر در آمریکا برگزار می‌شود اضافه شود و صحبت‌های جالبی را در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه مطرح کرده که مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است.

یورگنسن درباره دلیلش برای پیوستن به باشگاه چلسی گفت: «این انتقال رؤیایی است که به حقیقت تبدیل شده است. من برای پیوستن به چلسی بسیار هیجان‌زده بودم چون این باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست. بی‌صبرانه منتظرم تا همه بازیکنان را بشناسم و در کنار هم‌تیمی‌های جدیدم کارم را شروع کنم.

از اتفاقاتی که در ۱۲ ماه گذشته برایم رخ داده است بسیار خوشحال هستم. اعتماد به نفس زیادی دارم و می‌دانم که از چه کیفیتی برخوردار هستم. خوشبختانه این فرصت را داشتم که خودم را در بالاترین سطح در اسپانیا نشان بدهم و حالا از اینکه این فرصت را دارم که در یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا به میدان بروم خوشحالم.

من همیشه از بچگی دوست داشتم که بازی‌های چلسی را تماشا کنم چون علاقه زیادی به پتر چک داشتم و با این علاقه رشد کردم. بنابراین چلسی همیشه یکی از تیم‌های محبوب و موردعلاقه من بود.»

دیدگاه‌ها