کد خبر : 2058799 | 10 مرداد 1403 ساعت 13:18 | 112.3K بازدید | 135 دیدگاه

کیلیان هم مثل اندریک

آنچلوتی: قطعا همین بلا سر امباپه هم می‌آید!

کارلو آنچلوتی گفت آنتونیو رودیگر در اولین جلسه تمرین با حضور کیلیان امباپه، او را نیز به شدیدترین شکل ممکن مهار خواهد کرد.

آنچلوتی: قطعا همین بلا سر امباپه هم می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، یک دوره فشرده توسط آنتونیو رودیگر برای اندریک آن هم در سه روز. این همان چیزی است که اندریک در اولین روزهای تمرینی با رئال تجربه کرده است. در نخستین بازی درون تیمی اندریک برای رئال او توسط رودیگر با انواع فنون رزمی کنترل شد و فهمید که بازی در تیم قهرمان اروپا و برابر مدافعی مثل رودیگر یعنی چه.

دیشب و در کنفرانس مطبوعاتی کارلو آنچلوتی از او در مورد دفاع فشرده و سفت و سخت رودیگر برابر اندریک سوال کردند و مربی ایتالیایی پاسخ جالبی داد: «رودیگر در تمرین به اندریک چیزهایی گفت و فعل و انفعالاتی صورت گرفت اما در واقع هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. رودیگر قطعا همین برنامه را روی امباپه نیز پیاده خواهد کرد (می‌خندد). رودیگر بازیکنی فوق العاده و یک هم تیمی پر شر و شور است.»

وقتی از کارلتو در مورد حضور امباپه در سوپرجام اروپا برابر آتالانتا (23 مرداد) سوال شد، او جواب داد: «سوپرجام هنوز خیلی دور است. ما باید روی چیزی که الان پیش رو داریم تمرکز کنیم. ما الان تیبو کورتوا، مودریچ، سبایوس، آردا گولر، اندریک و دیگران را داریم و تیم روی بازی برابر میلان متمرکز شده است.»

دیدگاه‌ها