کد خبر : 2058795 | 10 مرداد 1403 ساعت 13:08 | 25K بازدید | 30 دیدگاه

کابوس یونایتد: ستاره جدید نمی‌تواند راه برود (عکس)

تصاویر منتشر شده از لنی یورو با کفش مخصوص و عصا باعث نگرانی شدید هواداران منچستریونایتد شده است.

کابوس یونایتد: ستاره جدید نمی‌تواند راه برود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لنی یورو یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مدافعان میانی فوتبال اروپا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و اخبار مربوط به مذاکرات رئال مادرید با مدیر برنامه‌های او و لیل برای به خدمت گرفتن این بازیکن از چند هفته قبل به گوش می‌رسید اما این منچستریونایتد بود که در نهایت پیروز این رقابت شد.

شیاطین سرخ با ارائه یک پیشنهاد قابل توجه به مدیران لیل موفق شدند این ستاره جوان را به خدمت بگیرند و او در اولین دیدار تدارکاتی در ترکیب یونایتد عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش گذاشت و هواداران این تیم را به فصل آینده امیدوار کرد، ولی شرایط مطابق خواست و انتظار آنها پیش نرفت.

این بازیکن در دومین دیدار تدارکاتی برابر آرسنال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و حالا تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که با کفش مخصوص و عصا قادر به راه رفتن است و این باعث نگرانی جدی هواداران یونایتد شده است. دیلی میل مدعی شده که این احتمال وجود دارد که او نتواند در چند هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر به میدان برود.

2061018
2061019

اولین دیدار منچستریونایتد در رقابت‌های فصل جدید در تاریخ دهم آگوست روبروی منچسترسیتی و در چارچوب رقابت‌های سوپر جام فوتبال انگلیس برگزار می‌شود و آنها شش روز بعد اولین دیدارشان را در لیگ برتر مقابل فولام برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها