کد خبر : 2058793 | 10 مرداد 1403 ساعت 13:04 | 21K بازدید | 28 دیدگاه

شاگردان رزنده همچنان در حسرت برد؛

لهستان ۳-۲ برزیل: کامبک به سبک شماره یک جهان

شاگردان نیکولا گربیچ در تیم ملی والیبال لهستان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

لهستان ۳-۲ برزیل: کامبک به سبک شماره یک جهان

به گزارش "ورزش سه" در ادامه مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان، در یک بازی جذاب، تیم ملی والیبال لهستان توانست با نتیجه سه بر دو از سد تیم ملی والیبال برزیل بگذرد و با کسب دومین برد خود قبل از بازی آخر مرحله گروهی، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

2061011

در این دیدار ابتدا برزیل ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد، اما لهستانی‌ها در ست دوم بهتر بازی کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند. در ست سوم، شاگردان برناردو رزنده در تیم برزیل با ارائه یک بازی خوب ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسیدند. لهستانی‌ها که خطر را حس کرده بودند، در ست چهارم همه توان خود را به کار گرفتند و در نهایت ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند تا همه‌چیز به ست پنجم کشیده شود.

2061012

در ست پنجم، لهستانی‌ها از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و به برزیلی‌ها اجازه خودنمایی ندادند. هرچند در ادامه، برزیلی‌ها در امتیاز دوازده به لهستانی‌ها رسیدند، اما در نهایت لهستان با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد تا با کسب دومین برد راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

در این مسابقه، ویلفردو لئون و یاکوب کوچانوفسکی به ترتیب بیست و ‌شش و پانزده امتیاز برای لهستان به دست آوردند و در تیم ملی والیبال برزیل، ریکاردو لوکارلی و آدریانو ژاویر هر کدام هجده امتیاز کسب کردند.

2061013

برزیل که دومین شکست خود را در مرحله مقدماتی متحمل شده، حالا به پشتوانه همین یک امتیازی که در این دیدار کسب کرده، امیدوار است تا با برتری بر مصر به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

دیدگاه‌ها