کد خبر : 2058789 | 10 مرداد 1403 ساعت 12:57 | 26.7K بازدید | 63 دیدگاه

قابی که بارسایی‌ها دوست دارند در نوکمپ ببینند

خوان لاپورتا و پپ گواردیولا در جریان بازی دوستانه منچسترسیتی و بارسلونا با یکدیگر دیدار کردند.

قابی که بارسایی‌ها دوست دارند در نوکمپ ببینند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای سومین سال متوالی و برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی کشور آمریکا شده و قرار است چند بازی دوستانه هم در طول دوران حضورش در این تور برگزار کند که یکی از آنها نیمه شب گذشته به وقت ایران برابر منچسترسیتی انجام شد.

این دو تیم در اورلاندو روبروی یکدیگر قرار گرفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. هرچند پس از آن ضربات پنالتی زده شد و این شاگردان هانسی فلیک بودند که موفق شدند در پنالتی برابر حریف به پیروزی برسند تا اولین حضور او روی نیمکت این تیم به خوبی به پایان برسد.

یکی از اتفاقاتی که در جریان این بازی رخ داد و توجه هواداران بارسا را به خود جلب کرد، دیدار لاپورتا با گواردیولا بود. این دو نفر پس از پایان بازی و در تونل منتهی به رختکن ورزشگاه با هم دیدار کردند و برای چند دقیقه مشغول خوش و بش و گفتگویی گرم شدند تا یاد روزهای قدیم را زنده کنند.

2061005

این تصویر با استقبال بسیاری از هواداران بارسا در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. گواردیولا روزهای درخشانی را در بارسا به عنوان مربی تجربه کرد و بسیاری از هواداران این تیم مشتاق هستند که بار دیگر او را روی نیمکت تیم محبوب‌شان ببینند.

دیدگاه‌ها