کد خبر : 2058780 | 10 مرداد 1403 ساعت 12:10 | 99.2K بازدید | 102 دیدگاه

تمجید پپ از برنال

گواردیولا محو پدیده جدید بارسلونا شد

عملکرد خوب تیم جوان بارسا به خصوص مارک برنال برابر سیتی ستایش و تحسین پپ گواردیولا را به همراه داشت. دیداری که 2-2 مساوی شد و بارسا در پنالتی‌ها به برتری رسید.

گواردیولا محو پدیده جدید بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا به خوبی می‌دانست که تیمش قرار است با گروهی از جوانان بسیار با استعداد روبرو شود که مشتاق ورود به تیم اصلی بارسا هستند. او از عملکرد این بازیکنان در بازی مقابل تیمش به وجد آمد.

او اذعان داشت که مارک برنال، استعداد 17 ساله لاماسیا، تأثیر بسیار خوبی روی او گذاشته است: «من واقعاً از جوانان بارسا خوشم آمد و برخی من را شگفت زده کردند. من مارک برنال را فوق العاده یافتم. اینکه چگونه او توپ را کنترل می‌کند و چگونه بازی را پیش می‌برد. اما همه فوق العاده بازی کردند، کار خود را خیلی خوب انجام می‌دادند. جوانان بارسا می‌دانند چه زمانی باید بدوند و چه زمانی فشار بیاورند. بهترين‌ها را برايشان آرزو دارم.»

2060989

مربی سیتی متقاعد شده است که فلیک می‌تواند کار بزرگی در بارسا انجام دهد: «آنها فصل بسیار خوبی خواهند داشت. بارسا بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی دارد. آنها بازیکنان فوق العاده‌ای هستند. باورنکردنی است که آنها چقدر بااستعداد هستند و در زمین چه می‌کنند. چقدر راحت این کار را در سن اندک خود انجام می‌دهند. البته خیلی هم برای من تعجب آور نیست زیرا به خوبی می‌دانم که در بارسا روی جوانان چگونه کار می‌کنند.»

پپ یادآور شد که در باشگاه‌های بزرگ گاهی اوقات صبور نبودن به ضرر تمام می‌شود: «در سیتی یا بارسلونا هیچ آزمون و خطایی وجود ندارد. شما باید هر روز برنده شوید. اگر در این سطح هستید، این خواسته‌ای است که از روز اول باید آن را قبول کنید. این گاهی به ضرر ما می‌شود.»

او همچنین پس از سومین شکست متوالی در بازی‌های دوستانه تور آمریکا گفت: «ترجیح می‌دهم به غایبانی که دارم فکر نکنم، زیرا آنها هنوز در تعطیلات هستند. کم کم یاد گرفته‌ام از این بابت گلایه نکنم.»

2060990

دیدگاه‌ها