کد خبر : 2058779 | 10 مرداد 1403 ساعت 12:09 | 31.1K بازدید | 22 دیدگاه

تصمیم غیرمنتظره: مدافع چلسی در یک قدمی یونایتد

بن چیلول در حال بررسی شرایط برای پیوستن به منچستریونایتد است و انزو مارسکا احتمال جدایی او را تایید کرد.

تصمیم غیرمنتظره: مدافع چلسی در یک قدمی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منابع نزدیک به باشگاه چلسی خبر داده بودند که مارسکا علاقه زیادی به استفاده از چیلول در ترکیب تیمش برای رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر ندارد و همین موضوع باعث شده که او به صورت جدی به فکر جدایی از این باشگاه و انتخاب تیم جدیدی برای فصل بعدی باشد.

این بازیکن ۲۷ ساله که در سال ۲۰۲۰ از لسترسیتی به استمفوردبریج آمد، بیشتر از ۱۰۰ بازی با پیراهن چلسی انجام داده اما رسانه‌های انگلیسی در چند هفته اخیر از احتمال انتقال غیر منتظره او به منچستریونایتد خبر داده بودند و حالا سرمربی این تیم هم احتمال جدایی او را تایید کرده است.

مارسکا در این باره به خبرنگاران گفت: «چیلول از نظر من یک مدافع چپ است و من همیشه او را در همین پست دیده‌ام و تمایلی به استفاده از او در پست دیگری ندارم. باید بگویم که شرایط فعلی او در تیم ما کمی حساس و پیچیده است و این موضوعی است که خودش هم از آن خبر دارد.

این شرایط پیچیده است چون ما سعی داریم که بتوانیم راه حلی برای استفاده از او در ترکیب در پستی که تمایل دارد پیدا کنیم. دوست داریم پست درستی برای او داشته باشیم، اما واقعیت این است که شاید او نیاز به کمی زمان داشته باشد و این در حالی است که ما به دنبال بازیکنان صددرصد آماده هستیم که بتوانند به ما کمک کنند و شاید همین باعث شود که او تصمیم دیگری بگیرد.»

دیدگاه‌ها