کد خبر : 2058776 | 10 مرداد 1403 ساعت 12:01 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

برگزاری جلسه آموزشی و تمرین بدنسازی در اردبیل؛

چمنیان: اردوی خوبی را در بهترین منطقه برگزار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوان اردوی تیمش در اردبیل را بسیار مطلوب توصیف کرد.

چمنیان: اردوی خوبی را در بهترین منطقه برگزار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی نوجوانان ایران دومین روز اردوی خود در اردبیل را با کلاس آموزشی که از ساعت ۹ صبح در اتاق کنفرانس سالن حسین رضازاده آغاز کردند.

در این جلسه آموزشی عباس چمنیان، سرمربی تیم نکات مدنظر خود را درمورد این اردوها و برنامه‌های آتی تیم به شاگردانش انتقال داده و برخی مباحث آموزشی را برای آنها مطرح کرد.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال اردبیل که از حاضران در نشست بود، در جمع ملی پوشان اظهار داشت: با موافقت فدراسیون فوتبال، اردبیل میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان کشور شده و این اردو از هشتم تا پانزده مردادماه در شهر اردبیل برگزار می‌شود. تمهیدات لازم هم برای برگزاری اردو صورت گرفته است.

وی افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان تمرینات و اردوی خود را در ورزشگاه تختی اردبیل، زمین چمن صداوسیما و پایگاه قهرمانی اردبیل برگزار می‌کند.

عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان هم اظهار داشت: در اردوی اردبیل ۴۰ فوتبالیست دعوت شدند وتیم را برای مسابقات کافا آماده می‌کنیم.

او ادامه داد: اردبیل میزبانی بسیار شایسته برای اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان بود و ازصمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل برای میزبانی شایسته قدردانی می‌کنم. این شهر به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و امکانات خوب بهترین منطقه برای اردوی تیم ملی است. اردوی تیم ملی در شرایط بسیار خوبی برگزار می‌شود. تمرینات هم به صورت منظم انجام خواهد شد.

پس از این جلسه‌، ملی‌پوشان باحضور در پایگاه قهرمانی شهید جدی اردبیل تمرینات بدنسازی را انجام دادند.

دیدگاه‌ها