کد خبر : 2058775 | 10 مرداد 1403 ساعت 11:59 | 14.7K بازدید | 22 دیدگاه

انتظار عجیب بارسا از نایکی: ۱۱۵ میلیون یورو!

بارسلونا انتظار دارد که شرکت نایکی قراردادی ۱۰ ساله با مبلغ ۱۱۵ میلیون یورو به آنها پیشنهاد دهد.

انتظار عجیب بارسا از نایکی: ۱۱۵ میلیون یورو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از چند سال قبل به صورت جدی با مشکلات مالی بسیار زیادی درگیر بود و شیوع جهانی ویروس کرونا به این مشکل آنها دامن زد و باعث شد که مدیران این باشگاه در چند سال اخیر دردسرهای بسیاری را خصوصاً در زمینه جذب بازیکنان جدید تجربه کنند.

همین موضوع باعث شده است که آنها به فکر بهبود شرایط قراردادی باشند که با حامی مالی تامین لباس‌های این تیم امضا کرده‌اند. در چند ماه اخیر صحبت‌ها و شایعات بسیاری درباره پیشنهادهای متفاوتی که از سوی چند کمپانی بزرگ به این باشگاه ارائه شده مطرح شده است.

رسانه‌های اسپانیایی از رقابت جدی پوما و نایکی بر سر امضای قرارداد با این باشگاه خبر داده بودند که هنوز هم به نتیجه خاصی نرسیده است. حالا روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شده است که مدیران این باشگاه انتظار دارند که نایکی پیشنهاد جدیدش را تا اواسط آگوست به آنها ارائه کند.

آخرین پیشنهاد ارائه شد از سوی این شرکت به بارسلونا مبلغی نزدیک به ۹۵ میلیون یورو در سال بود اما این باشگاه معتقد است که آنها باید قراردادی ۱۰ ساله به مبلغ ۱۱۵ میلیون یورو امضا کنند. این در حالی است که نایکی در حال حاضر سالانه تنها ۵۲ میلیون یورو به بارسا پرداخت می‌کند، اما بارسا باور دارد که رقبای این شرکت می‌توانند پیشنهادشان را حتی تا ۱۲۰ میلیون یورو هم افزایش دهند و قصد دارد از این موضوع برای بهبود پیشنهاد نایکی استفاده کند.

دیدگاه‌ها