کد خبر : 2058769 | 10 مرداد 1403 ساعت 11:38 | 22.6K بازدید | 40 دیدگاه

یک رکورد جذاب و کم‌نظیر؛

یک ایرانی قهرمان آسیا و جهان، سه سال بی‌شکست

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران رکوردی منحصر به فرد را به ثبت رسانده است.

یک ایرانی قهرمان آسیا و جهان، سه سال بی‌شکست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال جوانان ایران دیروز توانست با پیروزی سه بر صفر مقابل کره‌ جنوبی برای هشتمین بار عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را کسب کند.

تیم ملی در این دوره هفت بازی انجام داد که هر هفت بازی را با پیروزی به اتمام رساند و تنها دو ست را در این مسابقات به کره‌جنوبی واگذار کرد.

غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران که حدود سه سال است هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده دارد، رکوردی تاریخی را با این تیم رقم زده است.

او تا کنون سه تورنمنت قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۲۲، قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۲۳ و قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۲۴ را با ایران تجربه کرده است و هیچ شکستی در کارنامه خود ندارد و تمامی مسابقات را با پیروزی به اتمام رسانده است که حاصل آن دو قهرمانی آسیا و یک قهرمانی جهان بوده است.

او در واکنش به این رکورد گفت: "خدا را شکر در این سه سال متوالی که سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بودم، دو مدال طلای آسیا و یک مدال قهرمانی جهان به دست آوردیم و حتی یک بار هم شکست نخوردیم."

2060965
2060966

باید دید سال آینده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان با این تیم آینده‌داری که در اختیار دارد چه خواهد کرد و آیا روند شکست‌ناپذیری او ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.

غلامرضا مومنی مقدم تیمی را به قهرمانی جوانان آسیا رساند که دو سال قبل همین تیم در تهران مغلوب ژاپن در مسابقات نوجوانان آسیا شده بود.

دیدگاه‌ها