کد خبر : 2058768 | 10 مرداد 1403 ساعت 11:22 | 5.6K بازدید | 12 دیدگاه

مس رفسنجان از مالکیت مشترک خارج می‌شود

پورمحمدی: مشکلات مدنظر نویدکیا برطرف خواهد شد

مدیرعامل مس رفسنجان ضمن تکذیب شایعه استعفای محرم نویدکیا تاکید کرد مشکلات مدنظر او به‌زودی رفع خواهد شد‌.

پورمحمدی: مشکلات مدنظر نویدکیا برطرف خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، پس از جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: جلسه خوبی بود. زمانش خیلی کم بود، چون هم ورزشگاه مس رفسنجان و هم ورزشگاه سیرجان بیشترین استانداردها و کمترین مشکل را دارند. جلسه خیلی سریع تمام شد، چون مواردی که مطرح شد خیلی کوچک بود و اکثرا هم رفع شده بود و مورد خاصی نداشت.

او در خصوص اعتراض محرم نویدکیا به شرایط مالی و طلب بازیکنان گفت: اتفاقا سال گذشته اولین باشگاهی بودیم که بیشترین پرداخت را داشتیم و قبل از اتمام لیگ، ۸۰ درصد مطالبات بازیکنان و کادر را پرداخت کردیم. مطالبه زیادی باقی نمانده است. آقای نویدکیا موارد دیگری داشتند و استعفایی هم در کار نبود. به بعضی موارد اجرایی اعتراضی داشتند که اعلام کردند و رفع می‌شود.

2045402

پورمحمدی در واکنش به اینکه مهدی تاج اعلام کرده در صورت عدم اخذ مجوز حرفه‌ای توسط مس در سال آینده این تیم به لیگ یک سقوط می‌کند، عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل مس رفسنجان، بحث مالکیت مشترک است. شرکت مس ۵ باشگاه دارد و تا زمانی که این مشکل حل نشود، به ما مجوز حرفه‌ای نمی‌دهند. ما اگر تمام آیتم‌ها را هم داشته باشیم، فقط همین موضوع باعث می‌شود که مجوز نگیریم. جلسه ما در شرکت ۲-۳ هفته پیش برگزار شد و قرار شد مالکیت مس رفسنجان از صندوق بازنشستگی مس که مالک تمام باشگاه‌هاست، جدا شود و به یکی از شرکت‌های دیگر منتقل شود تا تیم از مالکیت مشترک خارج شود. اگر این اتفاق تا یکی دو ماه آینده بیفتد، ما مجوز حرفه‌ای را می‌گیریم.

مدیرعامل مس درباره پرونده فساد در فوتبال توضیح داد: من اطلاعات خاصی ندارم. ۶-۷ نفر اولی که احضار شدند و اسامی‌ آنها منتشر شد، مرتبط با رفسنجان بود و باید بررسی می‌شد. پس از آن کسانی که احضار شدند، هیچکدام مربوط به مس رفسنجان نیستند و مربوط به شهرها و باشگاه‌های دیگر هستند. چون این پرونده در دادگاه رفسنجان به صورت تجمیع پیگیری می‌شود، دوستان به اینجا احضار می‌شوند. معنی‌اش این نیست که همه اسامی مرتبط با پرونده باشگاه ما هستند. فقط ۷-۸ نفر اولی که مطرح شد، مربوط به ما هستند و بقیه مربوط به باشگاه‌های دیگر هستند.

دیدگاه‌ها