کد خبر : 2058761 | 10 مرداد 1403 ساعت 10:53 | 12.9K بازدید | 94 دیدگاه

کرمان، میزبان احتمالی سوپرجام پرسپولیس و سپاهان

سازمان لیگ قصد دارد دیدار سوپرجام بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را در کرمان برگزار کند.

کرمان، میزبان احتمالی سوپرجام پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها‌ی لیگ برتر صبح امروز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، دبير ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، مدیرعامل باشگاه گل گهر و مسئولان هیئت فوتبال کرمان برگزار شد.

در این‌ جلسه که برای بررسی شرایط ورزشگاه‌های گل‌گهر، مس رفسنجان و سپاهان برگزار شده بود و نکات مربوط به استانداردسازی این استادیوم‌ها یادآوری شد. همچنین تاج به مدیران گل‌گهر تاکید کرد برای اینکه ورزشگاه آنها برای بازی‌های بین‌المللی نیز مدنظر قرار بگیرد، باید یک هتل ۴ ستاره در این شهر ساخته شود.

در بخشی از این جلسه امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری لیگ برتر، اظهار داشت: سازمان لیگ مدنظرش است که بازی سوپرجام را در کرمان برگزار کند. اگر مواردی را که لازم است و به‌خصوص چمن را تجهیز کنید، ما می‌توانیم مسابقه‌ای را که بین پرسپولیس و سپاهان است، در کرمان برگزار کنیم.

مهدی تاج نیز در ادامه اظهارات روشنک گفت: هتل‌هایی که شما می‌گویید برای تیم‌های داخلی خیلی هم عالی است، هتل پنج ستاره برای بازی‌های بین‌المللی است. سازمان لیگ به فدراسیون پیشنهاد داده که ما می‌خواهیم سوپرجام را به کرمان ببریم و فدراسیون هم مشکل خاصی ندارد. باید ببینیم شرایط به چه شکل است.

دیدگاه‌ها