کد خبر : 2058740 | 10 مرداد 1403 ساعت 02:00 | 20.1K بازدید | 26 دیدگاه

نگرانی یونایتدها: مصدومیت ستاره جدید جدی است

لنی یورو، ستاره جدید منچستریونایتد، در بازی پیش‌فصل مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد و گزارش‌ها حاکی از آن است که این مصدومیت ممکن است جدی باشد.

نگرانی یونایتدها: مصدومیت ستاره جدید جدی است

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۱۸ ساله در دیدار دوستانه برابر آرسنال پس از ۳۵ دقیقه بازی مجبور به ترک زمین شد که این موضوع برای اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، ضربه بزرگی بود، به ویژه با توجه به اینکه راسموس هویلوند نیز ۲۰ دقیقه قبل از آن تعویض شده بود.

2060909

همه چیز در مورد مصدومیت یورو در حالت سکوت قرار داشته، اما ملیسا رِدی از اسکای اسپورتس اعلام کرده که هواداران منچستر یونایتد «حق دارند نگران باشند» و این مصدومیت ممکن است جدی باشد. با این حال، تا زمانی که اریک تن‌هاخ در کنفرانس مطبوعاتی بعدی خود در روز پنجشنبه شرکت نکند، جزئیات بیشتری اعلام نخواهد شد.

در مورد وضعیت هویلوند، ردی اعلام کرده که نگرانی خاصی وجود ندارد و این بازیکن دانمارکی به زودی به میادین بازخواهد گشت. این خبر خوبی برای تن‌هاخ است.

هواداران منچستر یونایتد امیدوارند که مصدومیت یورو جدی نباشد، زیرا آنها منتظر دیدن عملکرد این بازیکن ۱۸ ساله در آغاز فصل جدید بودند. یورو به الدترافورد آورده شد تا مشکلات دفاعی منچستر یونایتد را حل کند و اکنون این موضوع در خطر است. اگر مشخص شود که یورو برای مدتی از میادین دور خواهد بود، احتمالاً یونایتد به دنبال جذب یک مدافع میانی دیگر خواهد بود، زیرا غیبت یورو ضربه بزرگی به برنامه‌های تن‌هاخ برای آغاز فصل ۲۵-۲۰۲۴ خواهد زد.

دیدگاه‌ها