کد خبر : 2058738 | 10 مرداد 1403 ساعت 01:44 | 25K بازدید | 84 دیدگاه

کورتوا: به این دلیل رئال بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، معتقد است که میزان محبوبیت این باشگاه نشان می‌دهد که چرا برخی آن‌ها را بزرگ‌ترین باشگاه دنیا می‌دانند.

کورتوا: به این دلیل رئال بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم رئال مادرید، قهرمان اروپا، قرار است در شب چهارشنبه در ورزشگاه سولجر فیلد به مصاف کریستین پولیشیچ و تیم میلان برود. تورهای پیش‌فصل برای باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، قهرمان بی‌چون و چرا فوتبال اروپا، دو هدف اصلی دارد. رئال مادرید، که احتمالا مشهورترین تیم ورزشی روی کره زمین است، در تابستان برای آماده‌سازی برای فصل آینده به خارج از کشور می‌رود، در حالی که این سفرها به طرفداران خارجی این باشگاه اجازه می‌دهد تا تیم محبوب خود را از نزدیک ببینند و بابت بلیت و محصولات باشگاه هزینه‌های قابل توجهی پرداخت کنند.

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، اهمیت این سفرها را برای هواداران می‌داند. او می‌گوید: «نتیجه این بازی‌های دوستانه مهم‌ترین چیز نیست. سال گذشته ما مقابل بارسلونا شکست خوردیم اما در نهایت در لیگ همه بازی‌ها را بردیم. برای ما مهم‌ترین چیز این است که به ایالات متحده بیاییم، هوادارانی که فکر می‌کنم هر روز در حال افزایش هستند، بتوانند ما را زنده ببینند، از فوتبال و رئال مادرید هیجان‌زده شوند. برای ما مهم است که این بازی‌ها را انجام دهیم تا آماده شویم.»

به عنوان بخشی از تور قهرمانان فوتبال، کورتوا و رئال مادرید روز چهارشنبه در ورزشگاه سولجر فیلد به مصاف کریستین پولیشیچ و میلان ایتالیا می‌روند.

2060905

برای کورتوا، بازی مقابل هواداران پرشور در آن سوی اقیانوس از اسپانیا چیز جدیدی نیست. کورتوا که در سال 2018 به رئال مادرید پیوست، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لیگ داخلی اسپانیا را با این تیم کسب کرده است.

از آن زمان، او دیده است که چگونه هواداران در سراسر جهان به رئال مادرید واکنش نشان می‌دهند، زیرا این باشگاه به کسب جام‌های قهرمانی ادامه می‌دهد و شناخت جهانی خود را گسترش می‌دهد. گروه‌های بزرگی از هواداران برای تمرین‌های آزاد حاضر می‌شوند و سعی می‌کنند با بازیکنان در هتل‌ها ملاقات کنند یا فقط سعی می‌کنند نگاهی گذرا به تیم بیندازند.

کورتوا می‌گوید: «دیدن اینکه چگونه در سراسر جهان از ما حمایت می‌شود، احساس فوق‌العاده‌ای است. این نشان می‌دهد که چرا رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست. هر کجا که بروید، مردم طرفدار هستند. آن‌ها شما را می‌شناسند و تأثیری که بر شما به عنوان یک بازیکن دارد زمانی که برای رئال مادرید بازی می‌کنید، بسیار زیاد است. شما آن را بلافاصله پس از امضای قرارداد با رئال مادرید احساس می‌کنید.»

2060906

رئال مادرید با تمام قوا مقابل میلان بازی نخواهد کرد. نام‌های بزرگی مانند کیلیان امباپه فرانسوی و جود بلینگام انگلیسی پس از بازی با تیم‌های ملی خود در یورو 2024 در این تور حضور ندارند.

بازیکنانی که در این سفر حضور دارند، هوادارانی را خواهند دید که از فرصت دیدن رئال مادرید لذت می‌برند، حتی اگر نتیجه بازی مهم نباشد.

کورتوا می‌گوید: «ما همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این هواداران را سرگرم کنیم و بتوانند به ما افتخار کنند. آن‌ها نباید احساس کنند که چون از مادرید دور هستند، طرفدار کمتری هستند. شما می‌توانید در هر جای دنیا طرفدار باشید. این یک چیز خوب در مورد فوتبال است که می‌توانیم به ایالات متحده بیاییم. این مطمئنا برای آن دسته از هوادارانی که معمولاً نمی‌توانند به اروپا، به مادرید سفر کنند، یک امتیاز مثبت است که بتوانند ما را در ایالات متحده و در پیش‌فصل ببینند.»

دیدگاه‌ها