کد خبر : 2058728 | 10 مرداد 1403 ساعت 01:04 | 82.2K بازدید | 37 دیدگاه

ماشاریپوف در تمرینات رقیب حضور پیدا کرد (عکس)

محمدحسین اسلامی در تمرینات استقلال عملکرد خوبی داشته است.

ماشاریپوف در تمرینات رقیب حضور پیدا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی بازیکن تکنیکی و خلاق استقلال با سبک تقریبا مشابه فوتبال جلال‌الدین ماشاریپوف در بازی دوستانه استقلال کنار ستاره ازبکستانی قرار گرفت و در فاز هجومی استقلال نقش آفرینی کرد و حضور دو بازیکن خلاق استقلال را در سطح بالاتری قرار می‌دهد.

2060884

اسلامی بازیکن جوان اما باتجربه‌ای است که اگر بتواند با جو باشگاه استقلال کنار بیاید و حمایت هواداران را همراه خود داشته باشد، کیفیت بالاتری از خود نشان می‌دهد و تبدیل به رقیب جدی برای ماشاریپوف خواهد شد و این رقابت برای استقلال و نکونام جذاب خواهد بود، او 2 ستاره تکنیکی و خلاق را پشت مهاجمانش خواهد داشت و در صورت افت مقطعی یا حتی خستگی در طول مسابقات کار او و تیمش زمین نخواهد ماند!

البته استقلال از هر دو بازیکن به صورت همزمان هم می‌تواند استفاده کند و با حضور یکی از آنها در پست وینگر یا هافبک کنار امکانپذیر خواهد بود، ماشاریپوف و اسلامی بازیکنانی هستند که در 3 پست هجومی پشت مهاجم، مهاجم سایه و هافبک راست و چپ می‌توانند کیفیت بالایی به نمایش بگذارند.

ماشاریپوف در بازی دوستانه استقلال تک گل این تیم را به ثمر رساند و با توجه به تجربه‌بالاتری که دارد به نظر می‌رسد که هفته‌های ابتدایی لیگ را به عنوان بازیکن ثابت شروع کند و در صورت حضور کاکوتا در جمع آبی‌پوشان اسلامی برای حضور در ترکیب اصلی باید تلاش بیشتری انجام دهد.

دیدگاه‌ها