کد خبر : 2058719 | 10 مرداد 1403 ساعت 04:27 | 140.5K بازدید | 54 دیدگاه

خرید آخر پرسپولیس: هر پستی بخواهید بازی می‌کنم!

عرفان ملاپور بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال فصل قبل تیم آریو اسلامشهر تا الان آخرین بازیکنی است که به تیم پرسپولیس پیوسته و آخرین خرید این تیم محسوب می‌شود.

خرید آخر پرسپولیس: هر پستی بخواهید بازی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ملاپور که یک روز بعد از سایر هم تیم هایش راهی اردوی ترکیه شد درباره پیوستنش به پرسپولیس گفت: «بالاخره همه می‌دانند که پرسپولیس بزرگترین تیم ایران و بسیار محبوب است. از بچگی ارزوی حضور در پرسپولیس را داشتم و خوشحالم به رویای خودم رسیدم. حالا که لطف خدا شاملم شدم و به رویایم رسیدم به هیچ وجه این شانس بزرگ را از دست نخواهم داد و آنقدر تلاش می‌کنم تا نظر مثبت آقای گاریدو را  جلب کنم .من در پست دفاع چپ و هر پستی که سرمربی تشخیص داد در آنجا بازی کنم سعی خواهم کرد نظر سرمربی‌مان را جلب کنم.»

او درباره اینکه بازیکنان شاخصی مثل عبدالکریم حسن در این پست به میدان رفته‌اند و انتظار هواداران پرسپولیس بالاست، گفت: «پرسپولیس همیشه از گذشته بهترین بازیکنان ایران را داشته و این مساله تا به حال هم بوده است. در اینجا لازم می‌دانم از لطف مدیرعامل  باشگاه و سرمربی تیم نهایت تشکر را داشته باشم که زمینه حضور من را فراهم کردند .به امید خدا جواب اعتماد آقای سرمربی و آقای درویش را خواهم داد تا از جذب من پشیمان نشوند و هواداران را هم از عملکردم راضی می‌کنم.همچنین باید از بازیکنان بزرگتر تیم که رفتار بسیار خوب و حرفه‌ای با من داشتند تشکر کنم چون من را خیلی خوب در جمع تیم بزرگ پرسپولیس پذیرفتند.»

بازیکن فصل قبل آریو اسلامشهر ادامه داد: «واقعا خوشحالم که به آرزویم رسیدم. خوب می‌دانم چه بازیکن بزرگی در پست دفاع چپ پرسپولیس بوده به همین دلیل خودم را به لحاظ روانی کاملا آماده کرده‌ام و خیلی تلاش می‌کنم تا کار را بگیرم.»

2060866

ملاپور درباره عملکرد فصل گذشته‌اش هم گفت: «با وجود اینکه بازیکن زیر ۲۳ سال بودم در ۲۰بازی تیم آریو در لیگ یک بازی کردم و کادر فنی  هم از عملکردم رضایت داشتند.»

دیدگاه‌ها