کد خبر : 2058717 | 10 مرداد 1403 ساعت 05:33 | 32.2K بازدید | 27 دیدگاه

نوک حمله استقلال، بلانکو با همان ژست همیشگی

گوستاوو بلانکو با همان سبک خاص مقابل استانبول اسپور به میدان رفت.

نوک حمله استقلال، بلانکو با همان ژست همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال بعد از درخشش مقابل تیم صالحین که در کمپ حجازی برگزار شد امروز مقابل تیم استانبول اسپور به میدان رفت و دومین بازی تدارکاتی را هم پشت سرگذاشت.

سبک‌خاص بلانکو و نحوه حضور او در زمین شرایطی را برای استقلالی‌ها فراهم کرده بود که با مکث‌های موفقی که این بازیکن به توپ و جریان مسابقه می‌داد و توپ را سالم در اختیار استقلال نگه‌ می‌داشت از توانایی این بازیکن در مسابقات استفاده کند اما عدم حضور وینگرهای پا به توپ باعث شده بود که این توانایی آنچنان به چشم نیاید، اتفاقی که شاید در فصل جدید یکی از شگردهای گلزنی استقلالی‌ها باشد.

بلانکو در بازی امروز هم به خوبی از فیزیک خودش استفاده کرد و مدافعان تیم حریف را به چالش کشید و البته میزان آمادگی خود را هم به چالش کشید، بلانکو فصل آینده با توجه به شناختی که مدافعان نسبت به او پیدا کردند خواهد داشت و باید از خلاقیت بیشتری در مسابقات بهره ببرد.

2060859

استقلالی‌ها علاوه بر بلانکو به دنبال یک مهاجم دیگر هم هستند تا به ترکیب این تیم اضافه شود و تنوع بیشتری در حملات داشته باشند، البته خود بلانکو و نکونام هم می‌دانند که حضور در بازی تیمی برای یک مهاجم کافی نیست و استقلالی‌ها انتظار گل‌های بیشتری از مهاجم باتجربه و کهنه‌کار خود خواهند داشت.

استقلال اگر خریدی در خط حمله انجام ندهد فصل را با بلانکو و رمضانی آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها