کد خبر : 2058713 | 10 مرداد 1403 ساعت 04:00 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

کار کردن دوباره با دقیقی موجب پیشرفت من می‌شود

گلر جوان ملوان: اینجا، هر بازی یک فینال است!

دروازه‌بان جوان ملوان عقیده دارد که شرایط این تیم برای فصل جدید متفاوت است و حضور سعید دقیقی به پیشرفت این تیم کمک خواهد کرد.

گلر جوان ملوان: اینجا، هر بازی یک فینال است!

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندر انزلی که فصل جدید را با جذب بازیکنان سرباز تیم‌های دیگر آغاز کرده، به تازگی از حضور علیرضا جعفرپور سنگربان جوان سابق شمس آذر قزوین خبر داد که حالا این دروازه‌بان 24 ساله قرار است در لیگ بیست و چهارم دوباره با سعید دقیقی اما در تیمی متفاوت کار کند.

جعفرپور در فصل گذشته فرم خوبی از خود به اجرا گذاشت و یکی از 7 دروازه‌بان لیگ برتر بود که موفق به مهار پنالتی تیم‌های حریف شده و جدای از آن در طی 28 بازی، 10 کلین شیت انجام داد. اکنون علیرضا جعفرپور دروازه‌بان جوان و خوش آتیه ملوان بندرانزلی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه درباره شرایط این تیم صحبت کرد و در ابتدا با اشاره به مسئله انتقالش از جمع شمس آذری‌ها گفت: فصل گذشته از لحاظ آماری و کیفیتی یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی برای من بود که باعث این موضوع در ابتدا لطف خدا و حمایت مجموعه شمس آذر بود که در نهایت با یکدلی توانستیم موفقیت‌های فردی و جمعی کسب کنیم. قدردان محبت مردم خوب قزوین، آقای شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر و همچنین آقای سعید دقیقی هستم که به من اعتماد کردند و باعث شدند تا بتوانم در اولین سال حضورم در لیگ برتر، بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

او ادامه داد: اولویت من برای هر تصمیمی که در فوتبال می‌گیرم، رشد و پیشرفت است. آقای دقیقی از این لحاظ برای من یک الگو و نمونه است. او هر روز در حال ارتقا فنی خود است و باعث افتخار من است که در کنار مربی بادانش و باشخصیتی مثل ایشان قرار است کار کنم. اکنون من در تیم باقدمت و ریشه‌دار ملوان بازی خواهم کرد که هواداران پرشوری دارد و به نظرم این بهترین تصمیم من بود تا با تمام وجود تلاش کنم که روز به روز بهتر شوم. انشالله که با لطف خدا بتوانم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی بهترین خودم را به نمایش بگذارم.

1973775

جعفرپور در توضیح شرایط تمرینات ملوان گفت: جو تیم فوق العاده است و تمامی بازیکنان یک‌دل‎ به دنبال موفقیت هستیم. انشالله با تلاش بچه‌ها، کادرفنی و مجموعه این امر محقق می‌شود و ما به اهداف گروهی و فردی مدنظرمان خواهیم رسید. من با تمام هم تیمی‌هایم ارتباط دارم و روز به روز این ارتباط بهتر می‌شود تا بتوانیم با فعل خواستن و برادری، به اهداف مشترکمان برسیم.

سنگربان جوان ملوان همچنین در مورد سخت‌ترین بازی فصل گذشته، گفت: در بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه سردار آزادگان، هواداران و مردم جو فوق العاده‌ای ایجاد کرده بودند که یکی از لذت بخش‌ترین کلین شیت‌هایم را ثبت کردم.

او همچنین به مهار پنالتی محمد عباس‌زاده در بازی با فولاد اشاره کرد و توضیح داد: یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات فصل گذشته بود. در دقیقه 94 بازی بودیم و وقتی پنالتی به سود فولاد اعلام شد، انگار از قبل می‌دانستم که دست خدا با من همراه می‌شود و این پنالتی را مهار می‌کنم. مهار آن پنالتی و کسب سه امتیاز آن بازی کمک ویژه‌ای به شرایط ما در جدول کرد و توانستم در شرایطی بحرانی، به تیمم کمک کنم.

جعفرپور در پایان در رابطه با استقبال هواداران ملوان از او گفت: انشالله با لطف خدا و بتوانیم با تمام توان در مسابقات حاضر شویم و سه امتیاز هر بازی را بگیریم تا دل هواداران را شاد کنیم. هر بازی در ملوان به مانند یک فینال است و نشان می‌دهد چقدر شرایط سخت است. هواداران ملوان در این مدت لطف زیادی داشتند و این موضوع را خیلی زود احساس کردم؛ اکنون امیدوار هستم بتوانم عملکرد خوبی به نمایش بگذارم تا قدردان محبت این عزیزان باشم.

دیدگاه‌ها