کد خبر : 2058711 | 10 مرداد 1403 ساعت 05:00 | 21.4K بازدید | 27 دیدگاه

بایرن سانه را جا گذاشت! (عکس)

لروی سانه برای ادامه روند درمان در مونیخ می‌ماند.

بایرن سانه را جا گذاشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، همراه با تیم به کره جنوبی سفر نخواهد کرد و برای ادامه روند بهبودی پس از جراحی کشاله ران خود در مونیخ خواهد ماند.

طبق برنامه‌ریزی، روند بهبودی سانه پس از عمل جراحی به خوبی پیش رفته و او در تمرینات عملکرد مثبتی داشته است. انتظار می‌رود سانه پس از بازگشت تیم از کره جنوبی هفته آینده به تمرینات کامل بازگردد.

2060848
2060849

در دقایق پایانی نیمه اول جدال اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، لروی سانه از ناحیه استخوان شرمگاهی احساس ناراحتی کرد و دویدن برای او دشوار شد. در پی این اتفاق، وینگر تیم ملی آلمان در بین دو نیمه از یولیان ناگلزمان خواست که او را تعویض کند و همین اتفاق هم رخ داد. رسانه‌های آلمانی و چند خبرنگار نزدیک به تیم ملی این کشور مدعی شده‌اند که این بازیکن به دلیل عود کردن مصدومیت قدیمی و احساس درد شدیدی که از ناحیه استخوان لگنش داشت، نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و مجبور شد که از ترکیب تیم ملی آلمان بیرون برود.

در روزهای اخیر، شایعاتی در مورد علاقه آرسنال به جذب سانه منتشر شده بود، اما ظاهراً این بازیکن علاقه‌ای به ترک بایرن ندارد و می‌خواهد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

دیدگاه‌ها