کد خبر : 2058706 | 10 مرداد 1403 ساعت 03:13 | 39.4K بازدید | 22 دیدگاه

مدافع فراموش‌شده بارسا فلیک را تحت تأثیر قرار داد

کلمنت لنگله در تمرینات پیش‌فصل بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک عملکرد خوبی داشته و توانسته نظر مثبت این مربی آلمانی را جلب کند.

مدافع فراموش‌شده بارسا فلیک را تحت تأثیر قرار داد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه لنگله در حال حاضر در برنامه‌های بلندمدت فلیک جایی ندارد، اما در تمرینات پیش‌فصل توانسته است خود را به خوبی نشان دهد و این موضوع توجه رسانه‌های اسپانیایی را به خود جلب کرده است.

2060832

لنگله که فصل گذشته را به صورت قرضی در تاتنهام سپری کرد، به بارسلونا بازگشته و در تمرینات پیش‌فصل شرکت کرده است. او در این تمرینات توانسته است با عملکرد خوب خود، توجه هانسی فلیک را جلب کند. با اینکه باشگاه بارسلونا همچنان به دنبال یافتن راه‌حلی برای آینده این بازیکن است و احتمال انتقال او به باشگاه دیگری وجود دارد اما این درخشش و عملکرد خوب ممکن است همه چیز را تغییر دهد.

باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و سقف دستمزدها به دنبال راه‌حلی برای انتقال او به باشگاه دیگری است. برخی از باشگاه‌های اروپایی علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند، اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.

با این حال ممکن است عملکرد لنگله در تمرینات باعث شود که فلیک از باشگاه بخواهد این بازیکن را در تیم نگه دارند. مصدومیت‌های پرتعداد آرائوخو نیز یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند احتمال این موضوع را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها