کد خبر : 2058698 | 09 مرداد 1403 ساعت 22:42 | 56.8K بازدید | 199 دیدگاه

ما هم لباس‌ها را در شأن خودمان نمی‌دیدیم؛

مهسا جاور: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم!

مهسا جاور، ملی‌پوش قایقرانی رویینگ ایران در المپیک ۲۰۲۴، با انتشار ویدئویی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

مهسا جاور: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مهسا جاور روز گذشته با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود به انتقاداتی که به لباس رسمی کاروان ایران در المپیک وارد شده بود، واکنش نشان داد و کسانی را که این لباس را مورد تمسخر قرار داده بودند، بی‌فرهنگ خطاب کرد.

اظهارات جاور بار دیگر موج انتقادات را به سوی جاور سرازیر کرد و در نهایت باعث شد او با انتشار ویدئویی جدید از مردم ایران عذرخواهی کند. او گفت: من امروز آمدم از همه مردم کشورم بابت ویدئویی که از من انتشار پیدا کرد و باعث ناراحتی مردمم شد، عذرخواهی کنم.

او ادامه داد: سوءتفاهمی پیش آمده و فقط قسمتی از صحبت‌های من وایرال شده که من کاملا موضع خودم را نسبت به آن برندی که کار می‌کند و و من دو و نیم سال پیش با آن همکاری داشتم، اعلام کردم. من سفیر آن برند نبودم و هیچ حمایتی هم از آن برند نکردم. بابت این انتخاب، مسئولینی که خودشان تصمیم گرفتند و انتخاب کردند، باید جوابگو می‌شدند.

جاور با انتقاد از لباس کاروان ایران عنوان کرد: اتفاقا ما هم خیلی از آن لباس‌ها خوشحال نبودیم و آن را در شأن خودمان نمی‌دیدیم. چیزی که من را ناراحت کرد، این بود که دقیقا صبح روزی که من سه سال به عنوان یک فرزند ایران و کسی که دنبال این بوده اسم ایران را سربلند کند، برای آن زحمت کشیده بودم، با کامنت‌های منفی روبرو شدم.

2058789

وی افزود: ناراحتی‌ من از این بود که عکس من دست به دست چرخیده بود، اما نه برای یک انرژی خوب برای روز مسابقه‌ای که سه سال برای آن زحمت کشیده بودم، بلکه با تمسخر و توهین. فکر می‌کنم هر کس دیگری هم جای من بود، ناراحت می‌شد. من آن لحظه مثل همیشه انتظار دلگرمی و انرژی مثبت از مردم کشورم داشتم، نه اینکه بخواهم آن کامنت‌های منفی را در کنار خودم ببینم.

او در پایان گفت: باز هم از همه کسانی که برای اسم و فرهنگ ایران‌مان دلسوز هستند، عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم بدانند من هیچ حمایتی از آن برند نداشتم و فقط ناراحتی‌ام بابت آن کسانی بود که من را مورد تمسخر و توهین قرار داده بودند.

دیدگاه‌ها