کد خبر : 2058694 | 09 مرداد 1403 ساعت 22:13 | 36.3K بازدید | 42 دیدگاه

هیجان گریلیش از دیدن برنده توپ طلا (عکس)

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، در جریان تور پیش فصل این تیم در ایالات متحده با کاکا، اسطوره فوتبال برزیل، دیدار کرد.

هیجان گریلیش از دیدن برنده توپ طلا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شهروندان منچستر پس از انجام دو بازی دوستانه در کارولینای شمالی و نیویورک، اکنون به اورلاندوی فلوریدا سفر کرده‌اند تا روز سه‌شنبه به مصاف بارسلونا بروند. پیش از رویارویی با غول کاتالان، گریلیش در تمرینات با کاکا، اسطوره برزیل و رئال مادرید ملاقات کرد و عکسی به یادگار گرفت که آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

این بازیکن انگلیسی در اینستاگرام عکسی از خود با کاکا را به اشتراک گذاشت و نوشت: "چه اسطوره‌ای، چه بازیکنی."

2060809

در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۰۷ کاکا به ششمین بازیکن میلان که توانسته توپ طلا بگیرد تبدیل شد؛ او با دریافت ۴۴۴ رأی توانست از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پیشی بگیرد.

گریلیش فصل گذشته دوران دشواری را در سیتیزن‌ها پشت سر گذاشت و تنها توانست در ۳۶ بازی در تمام رقابت‌ها ۳ گل بزند و ۳ پاس گل بدهد. عملکرد ضعیف او باعث شد تا گرت ساوتگیت او را از فهرست ۲۶ نفره تیم ملی انگلیس که نایب قهرمان یورو ۲۰۲۴ شد، کنار بگذارد. با این حال، این بازیکن ۲۸ ساله قصد دارد از این اتفاق به عنوان انگیزه‌ای برای بهبود عملکرد خود در فصل آینده استفاده کند.

پس از مصاف با تیم هانسی فلیک، شاگردان پپ گواردیولا آخرین بازی دوستانه خود در آمریکا را مقابل چلسی برگزار خواهند کرد و سپس به انگلیس باز خواهند گشت تا در تاریخ ۱۰ آگوست در جام خیریه به مصاف منچستریونایتد بروند.

دیدگاه‌ها