کد خبر : 2058693 | 09 مرداد 1403 ساعت 22:11 | 81.3K بازدید | 94 دیدگاه

رئال درخواست آنچلوتی را رد کرد: از پسش برمیای!

رئال مادرید درخواست کارلو آنچلوتی برای جذب یک مدافع میانی را نادیده گرفته است.

رئال درخواست آنچلوتی را رد کرد: از پسش برمیای!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت رئال مادرید در تابستان امسال پیچیده شده است. پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد عربستان، رئال مادرید جایگزینی برای او پیدا نکرد و همچنین پس از مصدومیت‌های داوید آلابا و ادر میلیتائو، بازیکنی برای خط دفاعی به خدمت نگرفت.

به نظر می‌رسد که آنها به دنبال جذب مدافع جدیدی نیستند، حتی پس از از دست دادن لنی یورو که قرار بود چهارمین مدافع وسط آنها در این فصل باشد.

درخواست‌های آنچلوتی

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تابستان گذشته درخواست جذب هری کین را داشت و امسال نیز پس از پیوستن یورو به منچستر یونایتد، درخواست جذب یک مدافع میانی دیگر را مطرح کرده است. او معتقد است که تیم نه تنها از نظر تعداد مدافعان وسط کمبود دارد، بلکه با مصدومیت داوید آلابا، تمامی گزینه‌های موجود راست‌پا هستند.

2060806

اعتماد باشگاه به آنچلوتی

باشگاه رئال مادرید معتقد است که با وجود مدافعان جوان از تیم کاستیا و حضور خسوس وایخو و توانایی اورلین شوامنی در دفاع، نیازی به جذب مدافع جدید نیست. با این حال، منابع نزدیک به باشگاه اعلام کرده‌اند که در صورت پیدا شدن بازیکن مناسب در هفته‌های پایانی بازار نقل و انتقالات، احتمال یک انتقال وجود دارد. آنچلوتی در ژانویه سال گذشته نیز پس از مصدومیت آلابا درخواست جذب بازیکن جدیدی را داشت، اما به او گفته شد که باید با شرایط موجود کنار بیاید.

ریسک‌های موجود

آنچلوتی توانایی خود را در مدیریت کمبودهای تیم نشان داده است، اما این وضعیت بسیار پرریسک است. به نظر می‌رسد که احتمال ادامه یافتن این روند موفقیت‌آمیز با توجه به شرایط فعلی بسیار کم باشد.

دیدگاه‌ها