کد خبر : 2058678 | 09 مرداد 1403 ساعت 21:19 | 14.5K بازدید | 11 دیدگاه

اقدام جالب و‌ تحسین‌برانگیز در والیبال ایران

والیبال ایران نشان داده که پر از استعدادهایی است که فقط باید درست پرورش داده شوند.

اقدام جالب و‌ تحسین‌برانگیز در والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، امروزه با گسترش ورزش قهرمانی و کسب افتخارات ارزنده قهرمانان مختلف گاها از دل دور افتاده‌ترین روستاها یا از دل کلانشهرها دیگر بر کسی پوشیده نیست که آینده هر رشته ورزشی از کشف و پرورش استعدادهای آن رشته از فراموش‌شده‌ترین روستاها یا در کلانشهرهای بزرگ رقم خواهد خورد.

به همین منظور باشگاه شهداب یزد که در سال‌های اخیر قهرمانی‌ها و نائب قهرمانی‌های فراوانی در لیگ برتر والیبال کشور در رده‌های مختلف سنی را به دست آورده، به منظور کشف استعدادهای ناب این رشته، چند روزی است که در چهار استان والیبال‌خیز کشور، آذربایجان غربی، فارس، گلستان و مازندران، پایگاه‌های ورزشی خود را تاسیس کرده است.

باشگاه شهداب در تلاش است تا با شناخت استعداد‌ها و مسیر نخبه‌پروری، پشتوانه سازی مناسبی برای والیبال کشور انجام داده و مهدوی‌ها، معروف‌ها، غفور‌ها و… را همانند ولی‌زاده‌ها، نیک‌پورها، نصری‌ها و ايلشن‌ها به والیبال ایران معرفی کند.

در پروسه کوتاه مدت این استعدادیابی بزرگ، بازیکنان مورد نظر در مراحل مختلف شهرستانی و استانی غربال می‌شوند و در نهایت بازیکنان مورد نظر از چهار پایگاه کشور به یزد فراخوانده شده و در تیم‌های نوجوانان و جوانان شهداب در لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین حضور در تیم‌های بزرگسالان و تیم‌های ملی از برنامه‌های میان مدت و طولانی مدت ما در این استعدادیابی‌ها محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها