کد خبر : 2058657 | 10 مرداد 1403 ساعت 02:45 | 26K بازدید | 5 دیدگاه

گواتمالا می‌خواهد شگفتی‌ساز باشد؛

ستاره‌ رقیب ایران: آنها مدعی قهرمانی جهانند

ماروین ساندووال، ستاره تیم ملی گواتمالا، در مورد ناکامی قبلی در جام جهانی فوتسال، آمادگی برای آوردگاه پیش‌رو و همچنین قدرت ایران، حریف مرحله گروهی، مصاحبه‌ای با سایت فیفا داشته است.

ستاره‌ رقیب ایران: آنها مدعی قهرمانی جهانند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره گواتمالا یکی از حریفان تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2024 ازبکستان مصاحبه‌ای را با سایت فیفا داشته است که طی این گفت‌و‌گو، ایران را قدرتمندترین رقیب دور گروهی و از مدعیان قهرمانی جهان یاد کرده است. ماروین ساندووال اعتقاد دارد که آن‌ها شایستگی شگفتی‌سازی در جام جهانی ازبکستان را دارند و با عزم شدیدی راهی تاشکند خواهند شد تا برای اولین بار به نتایج مطلوب و موفقیت آمیزی دست پیدا کنند.

* در ادامه به قسمت‌های مهم مصاحبه ماروین ساندووال با سایت فیفا می‌پردازیم؛

* نظر شما در مورد حریفان گروه ایران، ونزوئلا و فرانسه چیست؟
به نظر من واقعاً گروه قدرتمندی است. ما می‌دانیم که اگرچه این اولین بار است که فرانسه در یک جام جهانی حضور می‌یابد، اما آنها توانستند برخی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا را حذف کنند. پیش از این چندین بار با ایران روبرو بوده‌ایم، مانند گرندپری یا تورنمنت‌های دیگر، بنابراین می‌دانیم که آنها کاندیدای قهرمانی در این جام جهانی هستند. ونزوئلا یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر در آمریکای جنوبی است، بنابراین می‌دانیم که تورنمنت سختی برای ما خواهد بود.

2060728

* آیا گواتمالا می‌تواند به مرحله حذفی صعود کند؟
بله، این چیزی است که ما برای آن می‌جنگیم. ما هم واقع‌گرا هستیم و سطوح موجود را می‌شناسیم، اما این اطمینان را هم داریم که می‌دانیم با بهترین تیم‌های ملی روبرو شده‌ایم و با آنها رقابت کرده‌ایم. من فکر می‌کنم در هر روز، اگر آماده باشید و کمی شانس داشته باشید، می‌توانید شگفتی ساز شوید و فکر می‌کنم تیم ملی گواتمالا می‌تواند این کار را انجام دهد. ما برای آن آماده شده‌ایم و می‌خواهیم برای انجام یک شگفتی در جام جهانی بجنگیم.

2060729

* شما در مسابقات مقدماتی هفت گل به ثمر رساندید.
این سومین جام جهانی من خواهد بود، بنابراین باید بگویم، در بهترین لحظه دوران حرفه‌ای ام هستم. از نظر بدنی به خوبی از خودم مراقبت کرده‌ام. من فقط خیلی خوشحالم که می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و امیدوارم جام جهانی خوبی داشته باشم. گلزنی همیشه به شما اعتماد به نفس و اطمینان به گروه می‌دهد که این مهمترین چیز است.

دیدگاه‌ها