کد خبر : 2058653 | 10 مرداد 1403 ساعت 02:30 | 39.3K بازدید | 18 دیدگاه

فرصت طلایی برای آسنسیو در رئال

پس از جدایی ناچو، رئال تنها ادر میلیتائو، رودیگر و آلابا را به عنوان مدافعان میانی بزرگ در اختیار دارد. فرصتی خوبی برای رائول آسنسیو 21 ساله که می‌تواند توانایی خود را اثبات کند.

فرصت طلایی برای آسنسیو در رئال

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی رئال مادرید در آمریکا از ساعت 4 صبح پنجشنبه با بازی دوستانه برابر میلان در شیکاگو آغاز می‌شود. به دلیل جام ملت‌های اروپا و کوپا آمریکا، کارلو آنچلوتی مجبور است بر اساس شرایط، ترکیبی متفاوت را به مصاف روسونری بفرستد.

جایی که رئال مادرید به نظر می‌رسد مشکل دارد، در مرکز دفاع است. جدایی ناچو فرناندز که قراردادش تمام شده بود و با القادسیه عربستان امضا کرد، این تیم را تا حدودی در خط دفاع با مشکل مواجه کرده است. در حال حاضر تنها آنتونیو رودیگر، ادر میلیتائو و داوید آلابا به عنوان مدافعان میانی شاخص حضور دارند. میلیتائو هنوز در فرم قبل از مصدومیتش نیست و آلابا نیز تا سه ماه دیگر شرایط بازی ندارد.

این یک فرصت عالی برای رائول آسنسیو و نیز یاکوبو رامون، بازیکنان جوان آکادمی لافابریکاست که خود را به کارلتو ثابت کنند. هر دو با تصمیم مربی در تور حضور دارند. درست است که خسوس وایخو نیز در فهرست حضور دارد، اما او قبلا نشان داده است که در سطح رئال نیست.

2060722

رائول آسنسیو، تا زمانی که رئال مادرید تصمیم به جذب مدافع جدید نداشته باشد، شانس زیادی برای حضور در فهرست تیم اول رئال خواهد داشت. او مورد توجه خیرونا نیز قرار دارد ولی رئال فعلا با انتقال قرضی او مخالفت کرده است.

دیدگاه‌ها