کد خبر : 2058620 | 09 مرداد 1403 ساعت 16:51 | 21.5K بازدید | 7 دیدگاه

گریلیش هنوز در باشگاه سابقش محبوب است (عکس)

یک هوادار نوجوان استون ویلا از جک گریلیش، وینگر منچسترسیتی، درخواست کرد تا پیراهن این تیم را امضا کند.

گریلیش هنوز در باشگاه سابقش محبوب است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در جریان تور پیش فصل منچسترسیتی در ایالات متحده، با یک هوادار نوجوان استون ویلا ملاقات کرد.

گریلیش سال 2021، پس از 19 سال، زمانی که استون ویلا را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست، گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ شد.

این هافبک پس از اتمام انتقالی که بیش از 100 میلیون یورو ارزش داشت، خداحافظی‌ احساسی داشت و اعلام کرد که همیشه طرفدار استون ویلا خواهد بود.

در جریان تمرینات پیش فصل منچسترسیتی یکی از طرفداران نوجوان استون ویلا در فلوریدا حضور داشت تا به دیدار گریلیش برود.

2060642

طبق ویدیویی که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته، این هوادار قبل از اینکه از او بخواهد پیراهنش را امضا کند، به سمت گریلیش دوید. این بازیکن لبخند زد و گفت: "هوادار استون ویلا؟ پس هنوز هم من را دوست داری. البته."

2060643

گریلیش که قبلاً جدایی خود از استون ویلا را «یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی که تا به حال باید می‌گرفتم» توصیف کرده بود، از این دیدار بسیار خوشحال شد.

او در سال 2021 هنگام ترک باشگاه قدیمی‌اش نوشت: "این فقط پیشنهادی بود که احساس می‌کردم نمی‌توانم آن را رد کنم، شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا، رقابت برای کسب جام‌ها و بازی در کنار افرادی مانند کوین دی‌بروینه، که من در چند سال گذشته آن‌ها را دنبال کرده‌ام."

در آن زمان افراد زیادی گریلیش را به این متهم کردند که برای پول ویلا را ترک کرده اما با دیدن این ویدیوی جدید شاید او دوباره بین طرفداران استون ویلا محبوب شود.

دیدگاه‌ها