کد خبر : 2058598 | 09 مرداد 1403 ساعت 15:02 | 50K بازدید | 24 دیدگاه

شروع فصل با کریستنسن

فلیک جانشین گاوی را انتخاب کرد

هانسی فلیک مثل ژاوی در غیاب گاوی روی آندریاس کریستنسن به‌عنوان هافبک دفاعی بارسا (حداقل برای شروع فصل) حساب می‌کند.

فلیک جانشین گاوی را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، آندریاس کریستنسن می‌تواند به‌عنوان هافبک دفاعی، تحت فرمان هانسی فلیک به بازی ادامه دهد. در واقع  مربی جدید بارسا نیز روی او به‌عنوان یک هافبک نزدیک به مدافعان حساب می‌کند، همان نقشی که در فصل گذشته تحت فرمان ژاوی هرناندز بر عهده گرفت و موفق نیز بود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، سرمربی آلمانی عملکرد بازیکن دانمارکی را به‌عنوان هافبک محوری در فصل گذشته تجزیه و تحلیل کرده و آنها را بسیار مثبت ارزیابی کرده است. این شرایط به همراه این واقعیت که در حال حاضر مربی بارسا نمی‌تواند از هافبک‌های دیگر در آن پست مانند فرنکی دی یونگ و گاوی مصدوم استفاده کند، شانس کریستنسن برای ادامه بازی به‌عنوان هافبک دفاعی را بیشتر کرده است.

2060581

فلیک به دستیارانش گفته است که این ملی پوش دانمارکی، علی‌رغم اینکه در بیشتر دوران حرفه‌ای خود به‌عنوان مدافع میانی بازی کرده، اما شرایط بسیار خوبی برای ایفای نقش هافبک دفاعی دارد و تا زمان بازگشت گاوی می‌تواند این پست را برعهده بگیرد.

لازم به ذکر است که گاوی از دسامبر گذشته به دلیل مصدومیت رباط صلیبی دور از میادین است و شاید تا سه ماه آینده نیز شرایط بازی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها