کد خبر : 2058579 | 09 مرداد 1403 ساعت 14:14 | 25.7K بازدید | 18 دیدگاه

مرگ و زندگی در پاریس برای پرافتخارترین تیم جهان

این جدالی است که برای تیم ملی والیبال برزیل بسیار حیاتی خواهد بود.

مرگ و زندگی در پاریس برای پرافتخارترین تیم جهان

به گزارش "ورزش سه"، فردا با انجام دو مسابقه، دور دوم مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان به اتمام خواهد رسید و شاهد مسابقات جذابی خواهیم بود.

در اولین دیدار فردا، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه، تیم ملی والیبال لهستان به مصاف برزیل خواهد رفت. لهستانی‌ها بازی اول خود را مقابل مصر پیروز شده‌اند و برای قطعی کردن صعود خود، نیاز به یک پیروزی دیگر مقابل برزیل دارند. از طرف دیگر، برزیلی‌ها که بازی اول خود را مقابل ایتالیا باخته‌اند و امتیازی ندارند، برای اینکه در خطر حذف از المپیک قرار نگیرند، حداقل در جدال با تیم رنک یک دنیا نیاز به یک امتیاز دارند. شاگردان برناردو رزنده در تیم ملی والیبال برزیل اگر نتوانند همانند بازی با ایتالیا امتیازی به دست بیاورند، با توجه به نتایج دیگر گروه‌ها، در کمال ناباوری از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی باز خواهند ماند.

در دیگر بازی فردا و از گروه سوم، تیم ملی والیبال ژاپن که بازی اول خود را با حساب سه بر دو به آلمان باخته است، از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به مصاف آرژانتین می‌رود. آرژانتین نیز بازی اول خود را مقابل آمریکا شکست خورده است و تنها پیروزی و کسب امتیاز می‌تواند امیدهای آن‌ها را برای صعود زنده نگه دارد.

ژاپنی‌ها که یک امتیاز از بازی آلمان کسب کرده‌اند، می‌توانند با یک پیروزی شیرین برابر تیم سوم المپیک قبل، باخت به آلمان را فراموش کرده و با روحیه عالی به ادامه مسابقات و کسب مدال فکر کنند.

دیدگاه‌ها