کد خبر : 2058577 | 09 مرداد 1403 ساعت 14:10 | 12.9K بازدید | 20 دیدگاه

ناپولی بی‌خیال پاریس: نقشه معاوضه لوکاکو و اوسیمن

باشگاه ناپولی مذاکرات برای معاوضه روملو لوکاکو و ویکتور اوسیمن را با چلسی آغاز کرده است.

ناپولی بی‌خیال پاریس: نقشه معاوضه لوکاکو و اوسیمن

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی از چند ماه قبل خبر داده بودند که اوسیمن دیگر تمایلی به ادامه همکاری با ناپولی ندارد و مصمم است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال سری آ را ترک کند و از پاری سن ژرمن به‌عنوان مقصد احتمالی او برای فصل آینده نام برده می‌شد.

مدیران پی اس جی که به دنبال تقویت خط حمله این تیم پس از جدایی کیلیان امباپه بودند مذاکرات برای به خدمت گرفتن این ستاره نیجریه‌ای را از مدتی قبل آغاز کردند اما سخت‌گیری‌های مالک و رئیس ناپولی باعث شد که این مذاکرات به نتیجه نرسد و رسانه‌ها ادعا کرده بودند که از چند روز قبل هیچ گفت‌وگویی بین مدیران دو باشگاه انجام نشده است.

این در حالی است که آنتونیو کونته از مدیران ناپولی خواسته است که هر طور شده لوکاکو را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرند و جذب این بازیکن به فروش اوسیمن بستگی دارد. حالا اتلتیک خبر داده است که مذاکرات بین چلسی و ناپولی برای معاوضه این دو بازیکن در چند هفته پیش رو آغاز شده است.

گفته می‌شود که مذاکرات بین این دو باشگاه بر سر انتقال قرضی اوسیمن به چلسی با بند خرید اختیاری در پایان فصل خواهد بود و در سوی دیگر هم لوکاکو به صورت رسمی به ناپولی خواهد رفت تا بار دیگر فرصت بازی تحت هدایت کونته که مربی محبوبش است را داشته باشد. انتظار می‌رود که توافق بین این دو باشگاه بر سر این انتقال خیلی زود به دست بیاید.

دیدگاه‌ها