کد خبر : 2058574 | 09 مرداد 1403 ساعت 13:57 | 9.7K بازدید | 20 دیدگاه

تغییرات مدیریتی بایرن مونیخ تمامی ندارد!

هلیل آلتین توپ اعلام کرده است که به‌زودی از سمت‌اش به‌عنوان مدیر ورزشی رده‌های پایه بایرن مونیخ کنار خواهد رفت.

تغییرات مدیریتی بایرن مونیخ تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در چند سال اخیر دست‌خوش تغییرات بسیار زیادی خصوصا در سطح مدیریتی شده و به نظر می‌رسد که این اتفاقات تاثیر مستقیمی روی عملکرد بازیکنان در زمین و همچنین کادر فنی در رقابت‌های مختلفی که این تیم در آنها حضور دارد شده است.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ در سال گذشته میلادی برای برکناری یولیان ناگلزمان و انتخاب توماس توخل که حواشی و جنجال زیادی را برای این تیم به همراه داشت باعث شد که حسن صالح حمیدزیچ و همچنین اولیور کان از سمت‌شان به عنوان مدیران این باشگاه برکنار شوند و جنجال در این باره همچنان ادامه دارد.

حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که تغییرات مدیریتی دیگری هم در این باشگاه در راه است. آلتین توپ که در حال حاضر مدیر ورزشی کمپ بایرن مونیخ (رده‌های پایه) به حساب می‌آید قصد دارد در تاریخ اول سپتامبر و به درخواست خودش از این سمت کنار برود.

این موضوع از چند روز قبل به اطلاع مدیران بایرن مونیخ رسیده است و آنها تصمیم دارند که مارکوس وینزیرل را که پیش از این سابقه کار در آگزبورگ، شالکه و اشتوتگارت را داشته است به‌عنوان جانشین او انتخاب کنند. وینزیرل از ۱۵ آگوست در بایرن حضور پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها