کد خبر : 2058565 | 09 مرداد 1403 ساعت 13:21 | 28.6K بازدید | 62 دیدگاه

دو ماه بعد از پیوستن به رئال

طلسم شکست: امباپه بالاخره لالیگایی شد

قرارداد کیلیان امباپه دو ماه بعد از رسمی شدن انتقالش به رئال، سرانجام در لالیگا ثبت شد.

طلسم شکست: امباپه بالاخره لالیگایی شد

به گزارش "ورزش سه"، وب‌سایت لالیگا بخشی دارد که در آن می‌توانید بازیکنان ثبت‌نام شده توسط باشگاه‌ها برای فصل آینده را مشاهده کنید. این‌ها خریدهای جدید یا کسانی هستند که از تیم دوم به عنوان بازیکنان تیم اول ثبت قرارداد شده‌اند، مانند مورد لامین یامال و کوبارسی در بارسلونا.

در مورد رئال مادرید، تا هفته پیش تنها یک بازیکن ثبت قرارداد شده بود، اما حقیقت این است که آن بازیکن دیگر در عضویت باشگاه مادریدی نیست. در مورد خوسلو صحبت می‌کنیم. رئال مادرید او را از اسپانیول به خدمت گرفت و قراردادش را در 9 جولای (19 تیر) ثبت کرد، اما جالب اینکه، این مهاجم با الغرافه قطر به توافق رسیده بود.

در نهایت طلسم شکست و بالاخره با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، قرارداد امباپه هم در لالیگا ثبت شد. انتقال امباپه به رئال 14 خرداد رسمی شده بود.

علاوه بر این، این ستاره فرانسوی امروز به یک دلیل دیگر نیز در رأس خبرهاست. او با خرید بخش اعظم سهام باشگاه کان، حالا جوان‌ترین مالک باشگاه اروپایی است. کان تیمی در دسته دوم فرانسه است و به گفته منابع مختلف، امباپه 25 ساله نزدیک به 15 میلیون یورو سرمایه‌گذاری کرده تا اکثریت سهام باشگاه را به دست آورد.

دیدگاه‌ها