کد خبر : 2058562 | 09 مرداد 1403 ساعت 13:17 | 30K بازدید | 70 دیدگاه

هشدار لاپورتا به پپ: می‌خواهیم تو را ببریم

خوان لاپورتا می‌گوید بارسلونا برای پیروزی برابر منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا به میدان خواهد رفت.

هشدار لاپورتا به پپ: می‌خواهیم تو را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای سپری کردن تور پیش فصل مانند چند فصل اخیر راهی کشور آمریکا شده تا تمریناتش را در این کشور و با حضور ستاره‌هایی که با اتمام مهلت تعطیلات‌شان کم کم به اردوی این تیم اضافه می‌شوند پیگیری کند و چند بازی دوستانه هم در این کشور برگزار خواهد کرد.

شاگردان هانسی فلیک قرار است از ساعت ۰۲:۳۰ نیمه شب چهارشنبه به وقت ایران در شهر اورلاندو روبه‌روی منچسترسیتی به میدان بروند و این یک بازی جذاب و تماشایی و در عین حال آزمونی عالی برای این مربی آلمانی خواهد بود که قرار است برای اولین بار تجربه نشستن روی نیمکت بارسا در یک بازی پس از انتخابش به‌عنوان سرمربی این تیم را به دست آورد.

2058385

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار برای او آرزوی موفقیت کرد و مدعی شد که او می‌تواند بارسلونا را با کمی صبوری بار دیگر به عنوان قهرمانی برساند و لاپورتا هم از دیدار برابر سیتی به‌عنوان دیدار با دوستی قدیمی یاد کرد و به خبرنگاران گفت: «بازی مقابل سیتی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. این دیداری بین دوستان قدیمی است اما ما می‌خواهیم آنها را ببریم و سیتی هم حتما همین‌طور است.»

رئیس باشگاه بارسلونا که در این تور بازیکنانش را همراهی می‌کند درباره سفر به آمریکا و برگزاری تور پیش فصل در این کشور اضافه کرد: «این افتخاری برای بارسا است که برای سومین تابستان متوالی به آمریکا می‌آید. این تعهد ما به هزاران هواداری است که در اینجا داریم. در اینجا هم درست مثل خانه احساس محبوبیت می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها