کد خبر : 2058558 | 09 مرداد 1403 ساعت 13:00 | 26K بازدید | 26 دیدگاه

طعنه آرتتا به رقیب: این ستاره شما را نخواست!

میکل آرتتا مدعی شده است که ریکاردو کالافیوری به او گفته فقط به آرسنال علاقه داشته است.

طعنه آرتتا به رقیب: این ستاره شما را نخواست!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کالافیوری در ترکیب بولونیا در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت و باعث شد که لوچانو اسپالتی هم از او برای حضور در ترکیب تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت کند که با نمایش خوب او همراه بود.

چند باشگاه ایتالیایی و همچنین چند باشگاه لیگ برتری از جمله آرسنال و چلسی به‌صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت که به جمع توپچی‌ها ملحق شود و از فصل آینده تحت هدایت آرتتا در ورزشگاه امارات به میدان برود تا تجربه جدیدی را در فوتبال انگلیس به دست آورد.

2058081

این انتقال که از مدتی قبل نهایی شده بود، روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد و آرتتا در گفت‌وگویی که درباره این ستاره جدیدش داشت طعنه جالبی هم به چلسی زد: «من یک یا دو بار در طول این مدت با او صحبت کردم و می‌دانستم که چند تیم دیگر هم به جذب او علاقه دارند.

خیلی مطمئن نبودم که آیا ما بتوانیم او را به خدمت بگیریم یا نه اما او برای پیوستن به آرسنال مصمم بود. در یکی از گفت‌وگوهایی که با هم داشتیم به من گفت: فقط به من بگویید که چه زمانی برای این انتقال آماده هستید. من حتی ساک‌هایم را هم آماده کرده‌ام و فقط می‌خواهم به آرسنال ملحق شوم.»

دیدگاه‌ها