کد خبر : 2058556 | 09 مرداد 1403 ساعت 12:54 | 6.9K بازدید | 16 دیدگاه

توانایی بالایی برای رقابت در تمام تورنمنت‌ها داریم؛

سرمربی السد: قهرمانی در قطر سخت است

فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی السد، از حضور در این تیم قطری ابراز خوشحالی کرد و گقت به دنبال دستیابی به دستاوردهای بزرگ خواهد بود.

سرمربی السد: قهرمانی در قطر سخت است

به گزارش ورزش سه، فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، پس از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال اکوادور بار دیگر به قطر بازگشت و قرارداد خود را به‌عنوان سرمربی جدید السد به امضا رساند.

نکته مهم درباره سانچز اینکه او با توجه به سابقه حضور در تیم ملی قطر، شناخت خوبی از بازیکنان السد و فوتبال قطر دارد و می‌تواند تیم خود را به بهترین شکل آماده فصل جدید رقابت‌ها کند.

سانچز که در حال حاضر همراه با تیمش در شهر مالاگا اسپانیا اردو زده است، در گفت‌وگویی در خصوص شرایط السد گفت: می‌دانم ماموریت و مسئولیت بزرگی دارم اما با همکاری و تلاش همه‌جانبه می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. روی دستیابی به هدف و رقابت در فصل جدید به شکلی بسیار خاص متمرکز خواهیم شد.

او ادامه داد: دوره فعلی مهم‌ترین دوره آماده‌سازی برای فصل جدید است و همه به خوبی و با روحیه مثبت و جدی در بازی‌های دوستانه و تمرینات شرکت می‌کنند و همه چیز خوب پیش می‌رود.

سانچز که پیش از این هدایت تیم ملی اکوادور را بر عهده داشت، در خصوص فصل جدید گفت: سطح رقابت‌های لیگ هر فصل بالاتر می‌رود و همین امر قهرمانی در تورنمنت‌ها را سخت‌تر می‌کند، اما اطمینان دارم که السد توانایی بالایی برای رقابت در تمام مسابقات دارد.

این مربی 48 ساله در پایان اظهارات خود از هواداران السد خواست تا در دیدارهای آینده از این تیم حمایت کنند و برای رسیدن به اهداف‌شان در کنار اعضای تیم باشند.

دیدگاه‌ها