کد خبر : 2058553 | 09 مرداد 1403 ساعت 12:45 | 112.7K بازدید | 184 دیدگاه

خیانت به رونالدو: پیراهن الاتحاد بر تن ستاره یونایتد

تصویر منتشر شده از الخاندرو گارناچو با پیراهن باشگاه الاتحاد واکنش بسیاری را به همراه داشته است.

خیانت به رونالدو: پیراهن الاتحاد بر تن ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو از بچگی علاقه زیادی به کریستیانو رونالدو داشت و حضورش در منچستریونایتد فرصت بسیار خوبی برای او بود که بتواند در کنار اسطوره و الگویش در دنیای فوتبال بازی کند اما تصمیم این ستاره پرتغالی برای ترک اولدترافورد باعث شد که این فرصت خیلی زود از دست برود.

با این حال، او در طول چند سال اخیر و با وجود این که از سوی هواداران و حتی بازیکنان هم تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین تحت فشار بوده، به صراحت از این علاقه صحبت کرده و همین باعث شده است که انتشار تصویری از او در روزهای گذشته بازخورد بسیاری در بین فوتبال دوستان داشته باشد.

در این تصویر منتشر شده، گارناچو در کنار فاکندو پلیستری در حالی دیده می‌شود که پیراهن الاتحاد را به تن دارد و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به این موضوع مدعی شده‌اند که او به‌نوعی با این کار به کریستیانو رونالدو خیانت کرده است.

2060505

یکی از آنها در این باره نوشت: «اسطوره او برای النصر بازی می‌کند، پس چرا او پیراهن الاتحاد را به تن دارد؟»

کاربر دیگری هم اشاره کرد: «چرا پیراهن النصر را نپوشیده است تا بتواند به این شکل از اسطوره‌اش حمایت کند؟»

عده‌ای از فوتبال‌دوستان هم به دستمزدهای هنگفت باشگاه‌های عربستانی اشاره کرده و مدعی شده‌اند که شاید این ستاره جوان آرژانتینی دوست دارد هفته‌ای ۵۰۰ هزار یورو دستمزد بگیرد و به این شکل در تلاش است تا توجه باشگاه الاتحاد را به خودش جلب کند.

دیدگاه‌ها