کد خبر : 2058542 | 09 مرداد 1403 ساعت 12:04 | 17K بازدید | 66 دیدگاه

پیش‌بینی پپ: بارسا صبور باشد با فلیک قهرمان می‌شود

پپ گواردیولا معتقد است که هانسی فلیک توانایی بازگرداندن بارسلونا به روزهای اوج را دارد.

پیش‌بینی پپ: بارسا صبور باشد با فلیک قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا در اواخر فصل گذشته تصمیم گرفتند که به همکاری با ژاوی پایان دهند و با هانسی فلیک به‌عنوان سرمربی جدید این تیم به توافق برسند. آنها امیدوار هستند که او بتواند روزهای درخشان و فوق‌العاده‌ای که روی نیمکت بایرن مونیخ داشت را در این تیم هم تکرار کند.

این مربی آلمانی چند روزی است که تمرینات پیش فصل را آغاز کرده و بازیکنان جدیدش را زیر نظر دارد و منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده‌اند که مدیران و بازیکنان این تیم از شرایط و عملکرد او بسیار راضی هستند و باور دارند که او مهارت لازم برای هدایت این تیم به سوی قهرمانی را دارد.

بارسلونا به رسم چند سال گذشته برای برگزاری تور پیش فصل راهی کشور آمریکا شده و قرار است در ساعت ۰۲:۳۰ چهارشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه روبه‌روی منچسترسیتی که هدایت آن بر عهده پپ گواردیولا است به میدان برود.

سرمربی سیتی در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره حضور فلیک روی نیمکت تیم سابقش اظهار داشت: «من بهترین آرزوها را برای او دارم. او شخصی استثنائی است. چرا تنها تیمی بود که سلطه کاملی بر تمام اروپا داشت. آن بایرن واقعا فوق‌العاده بود. یک‌بار او را دیدم و برایش آرزوی موفقیت کردم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. بارسا باید صبور باشد و در این صورت قهرمان می‌شود. این تیم همیشه پتانسیل قهرمانی دارد.»

دیدگاه‌ها