کد خبر : 2058541 | 09 مرداد 1403 ساعت 11:58 | 31.4K بازدید | 30 دیدگاه

رونمایی از اولین صعود کننده والیبال‌ المپیک

ایتالیا به‌عنوان اولین تیم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک پاریس شد.

رونمایی از اولین صعود کننده والیبال‌ المپیک

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز دور دوم گروهی مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان، از گروه دوم این رقابت‌ها تیم ملی والیبال ایتالیا توانست در یک بازی کاملاً یک‌طرفه و با نتیجه سه بر صفر از سد مصر، نماینده آفریقا، بگذرد تا با کسب دومین پیروزی، به‌عنوان اولین تیم قبل از بازی سوم خود راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

در این مسابقه که شاگردان فردیناندو دجورجی کمترین فشاری را متحمل نشدند، ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ بردند تا دومین برد سه‌ امتیازی خود را در این رقابت‌ها کسب کنند.

در این دیدار، یوری رومانو و دنیل لاویا هر کدام چهارده امتیاز برای تیم ملی والیبال ایتالیا به دست آوردند و در تیم مصر، رضا هیکل هشت امتیاز کسب کرد.

تیم ملی والیبال ایتالیا دو روز استراحت خواهد کرد و در روز جمعه در یک جدال حساس برای صدرنشینی به مصاف لهستان قدرتمند خواهد رفت. تیم ملی والیبال مصر نیز روز پنجشنبه در بازی آخر خود در المپیک با برزیل صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان فردیناندو دجورجی در تیم ملی والیبال ایتالیا جوان‌ترین تیم در رقابت‌ها هستند و با انگیزه‌ای که دارند، فقط به مدال طلا فکر می‌کنند، طلایی که جایش در ویترین افتخارات والیبال ایتالیا خالی است.

دیدگاه‌ها