کد خبر : 2058538 | 09 مرداد 1403 ساعت 11:55 | 19.3K بازدید | 102 دیدگاه

تصمیم عجیب رئال: اصلا مدافع نمی‌خریم!

به نظر می‌رسد که تصمیم مدیران رئال مادرید برای نخریدن مدافع میانی در پنجره تابستانی جدی است.

تصمیم عجیب رئال: اصلا مدافع نمی‌خریم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و کارلو آنچلوتی در رقابت‌های فصل گذشته با مشکل جدی در خط دفاعی روبه‌رو بودند. مصدومیت ادر میلیتائو و داوید آلابا و پارگی رباط صلیبی این دو بازیکن باعث شد که دست این تیم خصوصا در پست دفاع میانی بسته باشد و شرایط سختی را در طول فصل تجربه کنند.

همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر جذب یک مدافع میانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو باشند. آنها لنی یورو را به‌عنوان گزینه اصلی زیر نظر داشتند اما این بازیکن در نهایت با توافق باشگاه لیل و منچستریونایتد راهی اولدترافورد شد.

این موضوع شوک بزرگی برای مدیران رئال بود و این ایده را به وجود آورد که شاید آنها در این تابستان هم اقدامی برای جذب مدافع میانی نکنند. این در حالی است که زمان بازگشت آلابا به میادین مشخص نیست و ناچو هم با پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شده و راهی فوتبال عربستان شده است.

حالا اتلتیک خبر داده است که ایده عدم جذب مدافع میانی پس از انجام چند آنالیز و همچنین برگزاری چند جلسه برای مدیران باشگاه رئال مادرید بسیار جدی شده است. اعضای هیئت مدیره این باشگاه معتقد هستند که تیم فعلی به اندازه کافی قوی هست که برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد و شاید اندریک و کیلیان امباپه تنها خریدهای این تابستان رئال باشند.

این در حالی است که کارلو آنچلوتی پیش از این بارها خواهان جذب یک مدافع میانی شده بود اما به نظر می‌رسد که باشگاه به او اطلاع داده که به توانایی‌های او برای گرفتن بهترین عملکرد ممکن از منابع محدود اطمینان دارد و شاید این تصمیم در ماه دسامبر و در آستانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی تغییر کند.

دیدگاه‌ها