کد خبر : 2058535 | 09 مرداد 1403 ساعت 11:46 | 26.4K بازدید | 15 دیدگاه

پیشنهاد اول بارسا برای ستاره اسپانیا رد شد

پیشنهاد اول بارسلونا برای به خدمت گرفتن دنی اولمو از سوی لایپزیش رد شد.

پیشنهاد اول بارسا برای ستاره اسپانیا رد شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا مصمم هستند که با وجود مشکلات مالی بسیار این باشگاه بتوانند خریدهای خوبی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای هانسی فلیک و تقویت تیمش در فصل آینده انجام دهند و دو ستاره به‌صورت خاص به اولویت‌شان در این چند هفته تبدیل شده‌اند.

یکی از این دو ستاره نیکو ویلیامز و دیگری دنی اولمو است. عملکرد خوب اولمو در ترکیب لایپزیش در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و در نهایت باعث درخشش او در ترکیب تیم ملی اسپانیا و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ شد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه زیادی به حضور در بارسلونا دارد و مدیران باشگاه هم چند روز قبل پیشنهادی را به‌صورت رسمی برای به خدمت گرفتن او به لایپزیش ارائه کردند. حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که اولین پیشنهاد بارسا برای جذب این بازیکن با پاسخ منفی از سوی باشگاه آلمانی روبه‌رو شده است.

گفته می‌شود که پیشنهاد اول بارسا به مبلغ ۴۵ میلیون یورو با بند پاداش ۱۵ میلیون یورویی بود اما مدیران لایپزیش به صراحت به آنها اعلام کرده‌اند که تنها در صورتی با جدایی اولمو موافقت خواهند کرد که ۶۰ میلیون یورو به صورت کامل دریافت کنند و حاضر به کاهش این مبلغ یا قبول بخشی از آن به عنوان بند پاداش نیستند.

دیدگاه‌ها