کد خبر : 2058502 | 09 مرداد 1403 ساعت 01:01 | 21.7K بازدید | 49 دیدگاه

وضعیت عجیب لیورپول: تنها تیم بدون خرید اروپا!

لیورپول تنها باشگاه در پنج لیگ برتر اروپاست که تا به حال در این تابستان هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفته است.

وضعیت عجیب لیورپول: تنها تیم بدون خرید اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به ماه اوت، لیورپول هنوز هیچ خریدی در سطح بزرگسالان انجام نداده است و این موضوع برای تیمی که به تازگی یک مربی جدید استخدام کرده بسیار عجیب است.

لیورپول در حال حاضر تحت هدایت آرنه اشلوت، سرمربی جدید خود، در اردوی پیش‌فصل در آمریکا حضور دارد. با این حال، هنوز هیچ بازیکنی به تیم اضافه نشده است و این موضوع باعث نگرانی هواداران شده است. پیش از این اشلوت در یک نشست خبری در مورد عدم خرید بازیکن گفته بود:«از قبل یک تیم خوب داریم، اما برای همه ما تعجب‌آور خواهد بود اگر هیچ بازیکنی را به خدمت نگیریم. احتمالاً در نهایت این اتفاق خواهد افتاد. فعلاً منتظر بازگشت بازیکنان و امضای قرارداد با بازیکنان مناسب هستیم.»

2060411

با وجود این که لیورپول هنوز هیچ خریدی انجام نداده است، اما شایعات زیادی درباره بازیکنانی که ممکن است به این تیم بپیوندند وجود دارد. البته هیچکدام از این شایعات در حال حاضر جدی نشده‌اند و مشخص نیست اولین خرید قرمزها کدام بازیکن خواهد بود.

هواداران لیورپول امیدوارند که باشگاه در روزهای باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد تا تیم بتواند در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد.

دیدگاه‌ها