کد خبر : 2058470 | 08 مرداد 1403 ساعت 23:00 | 18.6K بازدید | 103 دیدگاه

مدیران بایرن نگران شروع ضعیف با کمپانی

بایرن مونیخ، غول فوتبال آلمان، فصل آماده‌سازی خود را با تساوی ناامیدکننده 1-1 مقابل دورن، تیم دسته چهارم آلمان، آغاز کرد. این نتیجه باعث شده تا مدیران ورزشی بایرن نگرانی‌هایی درباره عملکرد تیم تحت هدایت ونسان کمپانی، سرمربی جدید، پیدا کنند.

مدیران بایرن نگران شروع ضعیف با کمپانی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود غیبت چندین ستاره بزرگ از جمله هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، انتظار می‌رفت که بایرن در دیدار مقابل حریفی از دسته پایین‌تر به برتری قاطع دست یابد. اما این اتفاق نیفتاد و عملکرد ضعیف تیم باعث ایجاد سوالاتی درباره توانایی کمپانی در هدایت این تیم قدرتمند شده است.

پس از انجام اولین بازی دوستانه فصل، کریستف فروند و مکس ایبرل، مدیران ورزشی باشگاه، به ارزیابی کلی عملکرد تیم پرداختند. در حالی که فروند به طور مستقیم‌تر به انتقاد از کمپانی، سرمربی جدید تیم پرداخت، ابرل در تحلیل خود لحن ملایم‌تری داشت.

کریستف فروند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه اظهار داشت: "تصور ما از بازی کمی متفاوت بود. می‌خواهیم فوتبال بهتری بازی کنیم و بیشتر لذت ببریم. اما در این کار با مشکل مواجه شدیم."

2060354

از سوی دیگر، مکس ایبرل، مدیر ورزشی دیگر بایرن، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسکای آلمان گفت: "ایده‌ها مشخص هستند اما شاید اجرای آن‌ها چندان موفق نبوده است. در ابتدا باید ساختار تیم را ایجاد کرد و سپس به دنبال راه حل‌ها بود. این کار زمان‌بر خواهد بود.

غول‌های آلمانی در حالی که غایب بزرگشان، هیروکی ایتو، به دلیل مصدومیت طولانی مدت از ناحیه پا از میدان دور است، روز چهارشنبه به مصاف روتاخ-اگرن، باشگاه محلی بایرن، خواهند رفت.

دیدگاه‌ها