کد خبر : 2058467 | 08 مرداد 1403 ساعت 22:30 | 14.7K بازدید | 35 دیدگاه

کالافیوری پس از پیوستن به آرسنال: به آرزویم رسیدم!

ریکاردو کالافیوری، خرید جدید آرسنال، می‌گوید از نوجوانی آرزو داشته در لیگ برتر بازی کند.

کالافیوری پس از پیوستن به آرسنال: به آرزویم رسیدم!

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی، پس از اعلام رسمی انتقال دائمی خود از بولونیا به آرسنال، در ایالات متحده آمریکا به تیم جدید خود ملحق شد.

آرسنال ویدئویی از اولین ملاقات کالفیوری با تیم منتشر کرده است که در آن میکل آرتتا از او خواست تا چند کلمه‌ای در مقابل هم‌تیمی‌های جدیدش بگوید.

کالافیوری در این ملاقات گفت:«البته، من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. مدت زیادی منتظر بودم و امیدوارم امسال کارهای بزرگی انجام دهیم.»

این مدافع سابق بولونیا، بازل و رم همچنین اولین مصاحبه خود را با سایت باشگاه انجام داد.

2060337

او در این مصاحبه عنوان کرد که از نوجوانی آرزو داشته در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

او گفت:«تا الان سخت بود، اما بالاخره اینجا هستیم و نمی‌توانم صبر کنم تا با تیم تمرین کنم و برای هواداران بازی کنم. این در واقع از ۱۲ یا ۱۳ سالگی آرزوی من بوده است، زیرا می‌توانم سطح لیگ و بهترین بازیکنان جهان را ببینم. این یک رویا است و نه فقط برای من، بلکه برای همه.»

کالافیوری در آرسنال با جورجینو، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی، بازی خواهد کرد که با محیط شمال لندن آشناست. او گفت:«من تنها یک ماه است که با جورجینیو ملاقات کرده‌ام، اما می‌توانم ببینم که او واقعاً آدم خوبی است. من قبلاً راضی به پیوستن به آرسنال شده بودم، اما او من را مجبور کرد. او گفت «بیا، بیا، بیا! از بودن در اینجا لذت خواهی برد، تیم فوق‌العاده است، همه چیز خوب است.»

دیدگاه‌ها