کد خبر : 2058448 | 08 مرداد 1403 ساعت 20:59 | 14.3K بازدید | 7 دیدگاه

حمله شدید ایجنت مربی سابق یوونتوس به منتقدان:

با انتقاد از آلگری برای خود شغلی دست و پا کرده‌اید!

جیووانی برانکینی، ایجنت مکس آلگری، معتقد است که این مربی در یوونتوس نهایت تلاش خود را انجام داده است.

با انتقاد از آلگری برای خود شغلی دست و پا کرده‌اید!

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی برانکینی، در گفتگو با کانال یوتیوب فولویو کولواتی، فوتبالیست‌ سابق، وضعیت جدایی این مربی از بیانکونری‌ را بررسی کرد.

درحالی‌که دو هفته به پایان رقابت‌های فصل گذشته سری A باقی ‏مانده بود، باشگاه یوونتوس از جدایی آلگری خبر داد. این مربی که از سال 2021 به یوونتوس پیوسته بود، دو روز قبل از اینکه اخراج شود، موفق شد با این ‏تیم قهرمان کوپا ایتالیا شود. ‏

برانکینی درباره آخرین فصل حضور آلگری در یوونتوس گفت:"تیم چند فصل اخیر یووه آنقدر که به نظر می‌رسید، کامل نبود، در غیر این صورت تابستان امسال این اندازه در بازار نقل و انتقالات کار نمی‌کردند. به نظر من تیمی وجود داشت که نمی‌توانست به ما اجازه دهد کار بیشتری انجام دهیم. آلگری با ویژگی‌هایش، باورهایش که برای همه روشن است، به دنبال یک پروژه جالب برای مربیگری است. معتقدم او در این سال‌ها چیزهای زیادی را نشان داده، او عاشق کارش است و منتظر یک پروژه مهم خواهد بود."

2060284

سپس برانکینی به منتقدان آلگری اشاره کرده و گفت:"بسیاری از مردم با انتقاد از آلگری، شغلی برای خود اختراع کرده‌اند! افرادی با سطح متوسط ​​هستند که در توهین به آلگری و انتقاد از او، محبوبیتی پیدا کرده‌اند که شاید در غیر این صورت نمی‌توانستند پیدا کنند! من آن را متوجه می‌شوم چون هر کس باید آن طور که می‌داند و می‌تواند زندگی خود را تامین کند."

او همچنین به رد پیشنهاد رئال مادرید توسط آلگری در چند فصل پیش گفت:"او یک انتخاب کاملا احساسی انجام داد، چون می‌دانست خیلی زود در رئال بیشتر از آنچه در یوونتوس به دست آورده بود، کسب می‌کرد. او باید یک تیم را بازسازی می‌کرد اما هیچ منبعی برای این کار وجود نداشت. او هرگز از عدم انتقال به رئال مادرید پشیمان نیست."

دیدگاه‌ها