کد خبر : 2058415 | 08 مرداد 1403 ساعت 18:53 | 13K بازدید | 45 دیدگاه

آرزوی ستاره سیتی: پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر!

یوشکو گواردیول، مدافع منچسترسیتی، امیدوار است این تیم برای پنجمین بار متوالی قهرمانی لیگ برتر انگلیس را کسب کند.

آرزوی ستاره سیتی: پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته‌ در رقابت با آرسنال و لیورپول موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند تا برای چهارمین فصل متوالی این عنوان ارزشمند را به دست آورد.

سیتی علی‌رغم اینکه تلاش زیادی برای تکرار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ داشت در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل رئال مادرید شکست خورد و نتوانست این جام را کسب کند.

یوشکو گواردیول امیدوار است که در فصل جدید سیتی به قهرمانی همزمان در لیگ و چمپیونزلیگ دست پیدا کند.

گوارديول كه به عنوان یکی از مدافعان قدرتمند جهان شناخته می‌شود، در سال 2023 با مبلغی حدود 85 ميليون یورو با منچسترسیتی قرارداد بست که این همکاری او را به گران قيمت‌ترين مدافع تاريخ فوتبال تبديل كرد.

2060223

این مدافع چپ 22 ساله همچنین 32 بار برای تیم ملی کرواسی به میدان رفته و مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی را در سال 2022 در قطر تجربه کرد.

گواردیول درباره گل مورد علاقه خودش گفت:"اولین گل من برای منچسترسیتی، مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در لیگ قهرمانان اروپا بود. به ثمر رساندن آن گل لحظه خاصی را رقم زد و شروع هیجان انگیز سفر من با چنین باشگاه معتبری بود."

او درباره اهداف این فصل خودش همچنین گفت:"در این فصل، دوست دارم به سیتی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ و قهرمانی مجدد در لیگ برتر کمک کنم تا منچسترسیتی برای پنجمین بار متوالی قهرمانی لیگ برتر شود."

دیدگاه‌ها