کد خبر : 2058414 | 08 مرداد 1403 ساعت 18:51 | 67.6K بازدید | 36 دیدگاه

اینزاگی فرمول قهرمانی اینتر در خط حمله را دارد

طارمی باعث جدایی کاپیتان تیم ملی اتریش می‌شود

روزنامه توتو اسپورت در شماره امروز خود نوشت که ممکن است عملکرد طارمی باعث تغییر نظر آرناتوویچ و ترک اینتر شود.

طارمی باعث جدایی کاپیتان تیم ملی اتریش می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب طارمی در بازی‌های پیش‌فصل نه تنها باعث شده که او امیدوار به حضور در ترکیب اصلی باشد بلکه حالا حضور او سبب شده تا مارکو آرناتوویچ، کاپیتان تیم ملی اتریش تصمیم به ترک سن سیرو بگیرد و از اینتر جدا شود.

روزنامه توتو اسپورت در گزارشی نوشته است که "با حضور طارمی و تورام، اینتر دوباره سه مهاجم بزرگ در خط حمله خود دارد، همانند فصلی که به فینال استانبول رسید" و در ادامه آورده است: ترکیب طارمی – لائوتارو - تورام، فرمول قهرمانی اینتر.

2060222

در این گزارش آمده است:

سیمونه اینزاگی تنها در فصلی که اینتر به فینال لیگ قهرمانان در استانبول رسید و با منچسترسیتی دیدار کرد، سه مهاجم این‌چنینی داشت. اما با نگاهی به مسیر او در اینتر، نداشتن سه مهاجم طراز اول، یادآور حذف تلخ مقابل اتلتیکو مادرید نیز هست؛ جایی که اشتباهات مارکو آرناتوویچ در بازی رفت پس از مصدومیت مارکوس تورام و همچنین کم‌اثر بودن الکسیس سانچز (که در وقت‌های اضافی متروپولیتانو یک پنالتی را هم از دست داد) تعیین‌کننده بودند.

کسانی که آن بازی را هنوز به یاد دارند، می‌دانند اتلتیکو پس از تلاش فراوان برای جبران نتیجه (که به لطف دیپای موفق به انجام این کار شد)، در وقت‌های اضافی خسته شده بود، اما اینتر که نیروی بیشتری داشت، به دلیل فقدان مهاجمی در سطح تورام نتوانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند؛ در حالی که لائوتارو مارتینز هم خسته بود.

در مقابل و دو فصل پیش، در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، اینزاگی با وجود نارضایتی‌های روملو لوکاکو، تعویض بین ژکو و لوکاکو را نهادینه کرده بود که این ترکیب همیشه یک "ابر زوج" را برای اینتر تضمین می‌کرد. این فرمول می‌تواند در فصل آینده تکرار شود، با توجه به اینکه مهدی طارمی که در پیش‌فصل پنج گل زده، به عنوان یک بازیکن اصلی اضافه شده است و از نظر ویژگی‌ها (درست مثل ژکو) به راحتی می‌تواند با کاپیتان لائوتارو و تورام هم‌بازی شود.

2059991

اینزاگی که هدف اصلی‌اش رسیدن به مراحل نهایی تمامی رقابت‌ها است، با توجه به ناکامی در خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان فصل گذشته به دلیل ناکافی بودن بازیکنان ذخیره در برابر اتلتیکو، می‌تواند از این ترکیب جدید بهره ببرد. در دنیای ایده‌آل، مربی تا پایان فصل نقل و انتقالات، یک مهاجم چهارم با ویژگی‌های متفاوت نسبت به بازیکنان فعلی تیم خواهد داشت (بازیکنی که دارای توانایی بازی در نقش شماره ۱۰ در سیستم ۳-۴-۱-۲ باشد).

این تغییر اما بستگی به خروج آرناتوویچ دارد؛ مدیران باشگاه باید وضعیت جدیدی که پس از ورود طارمی (بازیکنی بسیار مشابه مهاجم اتریشی است) به وجود آمده را برای این مهاجم توضیح دهند. آرناتوویچ اکنون چهارمین مهاجم در ترکیب اینتر است و این ممکن است او را که تا اینجای کار بسیار تمایلی به ترک میلان نداشته، وادار به بازنگری در تصمیمش برای ماندن در اینتر کند.

اینزاگی خوشحال خواهد بود که با ورود گودموندسون، جایگاه چهارم را در میان مهاجمانش با این بازیکن ایسلندی پر کند، چرا که او ویژگی‌هایی را تضمین می‌کند که در حال حاضر در ترکیب تیم وجود ندارد. البته این امر مستلزم خروج "آرناتوویچ" است و حتی مشخص نیست که افعی‌ها واقعاً بر روی بازیکن ایسلندی تمرکز کنند، زیرا او در پاییز با دادگاه تجدیدنظر برای اتهامات مربوط به یک پرونده اخلاقی در ایسلند مواجه است. قطعاً اگر فرصتی پیش بیاید، به دنبال جذب بازیکنی با همان ویژگی‌ها خواهند بود.

دیدگاه‌ها