کد خبر : 2058389 | 08 مرداد 1403 ساعت 17:35 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

عادل غلامی: این رمز پیروزی مهم ایران بود

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: فیلیپین توپ‌گیری خوبی دارد و در این خصوص با بازیکنان صحبت کردیم.

عادل غلامی: این رمز پیروزی مهم ایران بود

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از پیروزی برابر فیلیپین در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم که فیلیپین در توپ‌گیری خیلی‌خوب عمل می‌کند و آگانانه وارد این مسابقه شدیم.

وی ادامه داد: فیلیپین مقابل چین هم خیلی خوب توپ‌گیری کرد و برابر ایران هم در این زمینه خوب کار کرد. بازیکنان فیلیپین شرایط قدی مساعدی ندارند و در بازی با ایران و چین هم در دفاع عملکرد خوبی نداشتند اما در توپ‌گیری خیلی خوب عمل می‌کنند و بیش از 50 توپ‌گیری در این دیدار داشتند.

غلامی با اشاره به عملکرد تیمش در مسابقه برابر فیلیپین خاطرنشان کرد: ایران هم در این دیدار در زمینه توپ‌گیری آگاهانه عمل کرد و خوب توپ گرفتیم. در حالت عادی شاید بازیکنان ایران از توپ‌گیری فیلیپین کلافه می‌شدند اما با بازیکنان صحبت کردیم و در طول مسابقه کلافه نشدند و با توپ‌گیری خوب و عملکرد مناسب در توپ‌های برگشتی پیروز میدان شدیم.

غلامی درباره ست سوم این مسابقه که حریف از ایران پیش افتاد، گفت: در مقطعی از ست سوم فیلیپین سرویس‌های خوبی زد و ایران در دریافت متزلزل نشان داد و حریف از توپ‌های برگشتی هم به خوبی استفاده کرد و تیم ایران را زیر فشار قرار داد.

وی درباره مسابقه فردا با چین تصریح کرد: چین یکی از رقیبان سنتی ایران در آسیا است. بازی‌های این تیم را آنالیز خواهیم کرد تا انشاالله با یک بازی خوب مقابل چین پیروز میدان باشیم.

دیدگاه‌ها